Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Siri Sedai
- Den Eldste

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Yo. Har vært litt for bortreist i Faerun de siste ukene (månedene, eegentlig) til å ha fått gjort noe som helst annet. Men nå er det eksamenstid, og etter det skal jeg hjem til familien. Fra hvilket vi kan utlede to sannsynlige scenarier, basert på mine tidligere oppførselsmønstre:
1. Jeg får regressiv apati i eksamenstida, hvis fremste symptom er eksessiv forumspamming på bekostning av eksamenslesing, men trekker meg en smule mer tilbake i juleferien.
2. Jeg får regressiv apati i eksamenstida, hvis fremste symptom er eksessiv prokrastinering i NwN på bekostning av eksamenslesing og alt mulig annet, og dere ser meg ikke igjen før uti januar en gang.
For å sitere Red Alerts Einstein: "Time will tell. Sooner or later... Time will tell."
1. Jeg får regressiv apati i eksamenstida, hvis fremste symptom er eksessiv forumspamming på bekostning av eksamenslesing, men trekker meg en smule mer tilbake i juleferien.
2. Jeg får regressiv apati i eksamenstida, hvis fremste symptom er eksessiv prokrastinering i NwN på bekostning av eksamenslesing og alt mulig annet, og dere ser meg ikke igjen før uti januar en gang.
For å sitere Red Alerts Einstein: "Time will tell. Sooner or later... Time will tell."
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

påskeferie :)
Jeg skal til Røros i morgen og kommer ikke hjem før søndag. Påskeferie, vet dere 
Det kan likevel hende det er tilgang på internett der da, så det er ikke sikkert jeg blir helt borte
Det kan likevel hende det er tilgang på internett der da, så det er ikke sikkert jeg blir helt borte
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Skal prøve å titte innom en gang iblant jeg også. Har bare gitt litt opp pga. alle leksene. Jeg har hatt foredrag, innlevering, foredrag, foredrag, innlevering de siste ukene. Ærlig talt så begynte jeg en stund å lure på om lærerne prøvde å drepe meg passivt etter en stund...
Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv 
Tenkte jeg skulle dele med dere at jeg stikker til England på klassetur i morgen, søndag
Gleder meg som bare det, det blir kjempemoro! Men flyet går halv åtte så vi må være på flyplassen halv 6, og dra før 5
Ja, om morgenen... Men det er verdt det, hehe! 
Dere ser meg nok ikke igjen før torsdag, tenker jeg. Skal godt gjøres om dere gjør det
Dere ser meg nok ikke igjen før torsdag, tenker jeg. Skal godt gjøres om dere gjør det
Last edited by Chriz on Fri Apr 11, 2008 23:40, edited 1 time in total.
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat