Redigert: Eg linka til den alfabetiske oversikta over alle karakterer, stader osb. Det er ogso referat frå alle kapittel og ein del anna der. Du kan laste ned alt innhaldet på sida (oppdatert i 2006 ein gong) ved å klikke på Download, som du finn på framsida.
Den lista eg bruker av og til låg på nett før, men blei tekje ned av ein eller anna grunn. Eg fekk ein litt utdatera versjon som ei fil, som Terje hadde funne ein eller anna stad. Trur den inneheld alle personar som har vore med frå bok ein til åtte eller ni. Syns den er veldig brukarvenneleg og alle namn i biografiar og slikt er klikkbare, noko som er serdeles kjekkt.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Redigert: Eg linka til den alfabetiske oversikta over alle karakterer, stader osb. Det er ogso referat frå alle kapittel og ein del anna der. Du kan laste ned alt innhaldet på sida (oppdatert i 2006 ein gong) ved å klikke på Download, som du finn på framsida.
Shit, her var det mye fakta.
For en utrolig bra side!!
Jeg skjønner ikke at folk gidder å bruke så mye tid på å få ut info på nettet, men takk Skaperen for det!
Den er kjempebra ja, også står det kommentarer og fotnoter til de fleste kapitlene så det er bra hvis det er noen uløste gåter. Også er det og en svært bra FAQ, eller hva det het, med masse teorier og diskusjoner.