Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Brukernavn: Jeg har nå brukt dette navnet på alle nettsteder jeg har blitt medlem på. Er jo enkelt nok det.
Avatar: Jeg er et stort simsfan, har vel vert det i over tre år nå. Så siden jeg ikke hadde noen WoT bilder(og ikke gidder å lete akkurat nå), så ble det ett bilde av en sim.
Signatur:
Who would give up his freedom to trot at an Aes Sedai's heels unless there was more to it than asking?
Lan
Denne har jeg valgt i mangel på noe bedre. Kan hende det kommer en ny snart.
Avatar: Jeg er et stort simsfan, har vel vert det i over tre år nå. Så siden jeg ikke hadde noen WoT bilder(og ikke gidder å lete akkurat nå), så ble det ett bilde av en sim.
Signatur:
Who would give up his freedom to trot at an Aes Sedai's heels unless there was more to it than asking?
Lan
Denne har jeg valgt i mangel på noe bedre. Kan hende det kommer en ny snart.
-Tia mi aven Moridin isainde vadin
Valeres horn
Valeres horn
Har nå fått meg ny sigg, det var på tide, og siden jeg leste Robinson RPGet og holdt på å tisse på meg så mye lo jeg av den settingen der, at den fortjente plassen. Til å med søstra mi lo så hu grein av å se på meg le så jeg gråt
Avatarer har jeg sliti litt med, men fant en jeg likte som faktisk syntes, så da ble det den.
Avatarer har jeg sliti litt med, men fant en jeg likte som faktisk syntes, så da ble det den.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Any fool knows men and women think differently at times, but the biggest difference is this:
Men forget, but never forgive; women forgive, but never forget.
- Thom Merrilin
Har ny signatur nå, jeg leste/hørte akkurat Thom si denne setningen til Matt og jeg tenkte at det var en mulig signatur
Kan godt hende jeg finner noe annet etter hvert 
Men forget, but never forgive; women forgive, but never forget.
- Thom Merrilin
Har ny signatur nå, jeg leste/hørte akkurat Thom si denne setningen til Matt og jeg tenkte at det var en mulig signatur
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
-
Rodel Ituralde
- Hengiven

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Ny sigg:
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Surfet rundt her på forumet og så at Terje hadde stilt dette til disposisjon, så jeg tok det. Vet noen forresten hvor det er blitt av Terje?
Det begynner å bli på tide å bytte ut avataren, men det får vente til jeg ikke er fullt så travel.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Surfet rundt her på forumet og så at Terje hadde stilt dette til disposisjon, så jeg tok det. Vet noen forresten hvor det er blitt av Terje?
Det begynner å bli på tide å bytte ut avataren, men det får vente til jeg ikke er fullt så travel.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
davram bashere
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Etter kva eg forstaar er han blitt ufyseleg sosial, om det er det du meinar med "Liv".Sauegjeteren wrote:Terje har høyst sannsynlig fått et Liv.![]()
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!