Med et par halvlitere innabords blir det meste av musikk underholdende og moro å høre på, selv om det er ekstra morsomt når ens egen favorittmusikk kommer på, selv om det er sjeldent for min egen del.
Husker min egen russetid, der var det mest Oslobussene som kjørte trance/dance/techno/whatever og biler med fjotter, husker at bilen vår kjørte mye forskjellig og moro, men ble litt trance da var det pga. bassen; DUNKDUNKDUNK. Noe annet som ble spilt mye når vi møttes var Flogging Molly...
heheee.. sånn musikk er gøy hvis man er i partyhumør da. Men hadde vært gøy om vi kunen spilt sånn musikk som jeg synes er dødsfint! Miserere for eks. Men det er gammel renessansemusikk.. haha.. hadde vært gøy. Eller Opera. Skal overtale dem til å gjøre det litt.
edit: Liker nesten all type musikk.. bare ikke den aller hardeste.. blæ.. sånn knuse-ting-musikk
Nei, heavy metal er nok det beste Metallica er vel for øvrig yndlingsbandet mitt før øyeblikket.
Jeg kan ikke akkurat uttale meg når det gjelder halvlitere innabords, da jeg ikke har noe standpunkt der
Jeg har ikke noe særlig forhold til opera, er heller ikke så interessert i det. Det nærmeste jeg kommer opera er muligens Nightwish men...
Jeg kan ikke en gang begynne å få sagt hva DU bør høre, men stort sett det meste av den lista jeg kom med tidligere
hehe.. men du bør høre og se.. utrolig mye fint men det er også myye stygt! Men hør! Eller du kan høre Miserere på YouTube. Du kan søke på Miserere Mei - Allegri! hihi.. den er dritfin!
Den var faktisk ikke verst. Ganske fin egentlig Du hadde rett...
Det var litt kult at man kunne se stemmene, som jeg kunne på youtube-filmen jeg så Men jeg kom litt i julestemning jeg Også snør det ute!