Seriøst, det diskuteres om hår, og ikke bare hår på hodet, men generelt hår! Haha
WoT-dedikert forum ja, hehe
Jeg har ikke hørt eller sett noe til noe strikk-rundt-beina-mote eller sokk-over-bukseben-mote. Det kan ha noe å gjøre med at jeg interesserer meg generelt lite for mote, eller kanskje (forhåpentligvis) ikke en sånn mote har kommet hit
Uff jeg ser mange med strikk rundt bena, helt ned i 12-åra alderen Å det er så utrolig stygt! BLÆH! Og gutter er det verste av alt! Det ser så utrolig rart ut!
Jeg liker den "sokken tredd over buksebeinet"-greia.. fordi jeg har så lange bein er alle bukser for korte.. går mest i skjørt.. men er iriterende med for korte bukseben! Strikk er fint hvis man sykler
Apropos mote skjønner jeg meg ikke på den strikk-rundt-beina-moten som er ute og går (... og den sokken tredd over buksebeina, for den saks skyld)
For å holde boksa vekke fra møkka på bakken? Er forsåvidt forståelig når jeg ser ned på gulvet under der buksa mi henger; erke så moro å vaske gølvet støtt..
Det er nok ikke alle som gjør det pga. sykling eller å holde buksebeina unna bakken Det er jeg ganske sikker på. Jeg skjønner meg på de som gjør det for en grunn, annet enn at det er "kult".
Synes faktisk den strik rundt bukse bena og sok over buksa er en av de mest praktiske motene som har vært på lenge. Som sakt praktisk i forbindelse med sykling osv. Eller når det regner mye ute og sånt. Mye bedre mote enn bla. den om å ha mest mulig lag med klær oppå hverandre, eller den med bar bage og sånt. Eller platåsko.
Også flette under arma... Så også en annen merkelig tv serie... Hvor ei jente hadde fletta håret litt jenger ned (y) sånn at det hang neddafor miniskjørtet... Håper sånt seriøst aldri blir moderne. jeg kommer ikke til å følge den moten.
Sisnera wrote:
Koselig å ha en gutt som liker gutter her
Nok en gang viser forumets store svakhet seg - maglende ironiske smilefjes. Det var ment som en spøk, om enn en ikke veldig vellykket en. Så admins; flere smileys!
Mierin Eronaile wrote:Jeg synes også gutter skal ha hår! Jeg skrev det kanskje litt kronglete. Det jeg mente er at jeg ikke synes det er noe fint å fjerne alt. Da ser man jo ut som et barn.
Point beeing?
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Derfor vi trenger en "ironi smalyly". Men jeg mener for al del det jeg sa, at det bare er fint at gutter, og jenter for den saks skyld kommer ut av skapet.
Enig Mierin. Men Menn ser ikke ut som gutter, som oftest. Er noen flere forskjeller også