Bildetråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Dere har virkelig ikke sett Røros fra den fines sida. Finere sted skal man lete lenge etter!
Noen gang sett på solnedgang over femund?
Har dere gått igjenom gamle byen og sett på de gamle bygningene, hvor fantastiske de er?
Vært i Olavsgruva, hvor historien sitter i veggene?
Og spise steder? Ambefaler Langen Gjestegård, men i røros sentrum er det mer enn nok spise steder selv for meg som er der vær ferie, og det snart i 7år
Noen gang sett på solnedgang over femund?
Har dere gått igjenom gamle byen og sett på de gamle bygningene, hvor fantastiske de er?
Vært i Olavsgruva, hvor historien sitter i veggene?
Og spise steder? Ambefaler Langen Gjestegård, men i røros sentrum er det mer enn nok spise steder selv for meg som er der vær ferie, og det snart i 7år
Som vann til tørst strupe
Ja, ikke enig.Sisnera wrote:Har dere gått igjenom gamle byen og sett på de gamle bygningene, hvor fantastiske de er?
Jepp, ikke så veldig imponert, har vært i gruver før.Vært i Olavsgruva, hvor historien sitter i veggene?
Ikke hvis man må ha en kjapp matbit fordi man skal videre med buss om kort tid.Og spise steder? Ambefaler Langen Gjestegård, men i røros sentrum er det mer enn nok spise steder selv for meg som er der vær ferie, og det snart i 7år
Eivind, du klager over en by som du tydigvis bare har vært så vidt igjenom for å spise. Kan ikke skjønne at du kan utale deg om den da.
Bygningene er ikke dekorert med gull. De har ikke arkitektur som overvelder en. Men Røros er en by med historie og sjarm. Jeg synes dere virkelig går glipp av noe hvis dere ikke ser det.
Og det er ikke gruven som er det fantastiske det er historien. vær gruve har sin historie. og de er alle facinerendes. Som jeg sa ovenfor, jeg synes det er synd dere ikke ser det, for dere går virkelig glipp av noe.
og noen bilder da. siden det er bilde tråd
Dette er tatt fra båt på Femund, like ved røros. Og det er mye finere i virkeligheten

mer femundsmarka, eller rettere sakt selve perlen, Nordvika gård. Som foresten var en meget viktig del av gruvedriften

Du kan ikke si at disse fargene ikke er pene

Bygningene er ikke dekorert med gull. De har ikke arkitektur som overvelder en. Men Røros er en by med historie og sjarm. Jeg synes dere virkelig går glipp av noe hvis dere ikke ser det.
Og det er ikke gruven som er det fantastiske det er historien. vær gruve har sin historie. og de er alle facinerendes. Som jeg sa ovenfor, jeg synes det er synd dere ikke ser det, for dere går virkelig glipp av noe.
og noen bilder da. siden det er bilde tråd
Dette er tatt fra båt på Femund, like ved røros. Og det er mye finere i virkeligheten

mer femundsmarka, eller rettere sakt selve perlen, Nordvika gård. Som foresten var en meget viktig del av gruvedriften

Du kan ikke si at disse fargene ikke er pene

Som vann til tørst strupe
Det er i såfall en morsom tanke.hooi wrote:Tenk om det er noen pedofile gamle menn som henger her inne og runker til bildene?
Spesielt siden det må være en svært pussig, gammel, pedofil mann, ettersom han tenner på bilder av fantasynerder, Røros, katter, hester og lignende. Hva skal man vel med alle de sidene med halvnakne tenåringsjenter når man har slikt?
Forøvrig synes jeg Røros er en fin by. Den har kanskje ingen fantastisk arkitektur og andre overdådigheter, men som Sisnera sier, så har den historie og sjarm. Og så er det litt fint med slike byer som ikke er bygget for å være hippe og moderne, slike byer som er blitt bevart. Slike byer der man ikke nødvendigvis får kjøpt mat på hvert hjørne.
Last edited by Moghedien on Mon Apr 28, 2008 20:32, edited 1 time in total.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Jeg kan godt uttale meg om det, men dere før vurdere hvor mye dere i så fall skal vektlegge min meningSisnera wrote:Eivind, du klager over en by som du tydigvis bare har vært så vidt igjenom for å spise. Kan ikke skjønne at du kan utale deg om den da.
Vi hadde en guidet tur gjennom Røros, men kan ikke si jeg ble veldig sjarmert over historien til bergstaden.Bygningene er ikke dekorert med gull. De har ikke arkitektur som overvelder en. Men Røros er en by med historie og sjarm. Jeg synes dere virkelig går glipp av noe hvis dere ikke ser det.
Du mener de gruvene hvor folk ble tvunget til å jobbe fordi de bodde innenfor et visst område?Og det er ikke gruven som er det fantastiske det er historien. vær gruve har sin historie. og de er alle facinerendes. Som jeg sa ovenfor, jeg synes det er synd dere ikke ser det, for dere går virkelig glipp av noe.
Legger ved et bilde fra Hesnes ved Grimstad, rimelig bra sommersted