Perrin og øksen.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Perrin og øksen.
Hvor er det Perrin lærer å bruke øksen sin i kamp? jeg mener Matt får jo det der spyde i rhuiduin ( skrive feil jeg vet det) og har efaringen fra de andre i hode sitt tror jeg. Rand blir jo lært av Lan..
Jeg trener ikke, for jeg er svak for damer.
what the fuck is wtf?
what the fuck is wtf?
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Matt har jo alltid vært flink med langstav da (siden han ble opplært av faren sin, som alltid vant tevlingene i Emondsmark bortsett fra noen ganger da faren til Rand vant
), og det spydet er jo noe av det samme.
Når det gjelder Perrin så har han trent mye med den, og Lan lærte jo opp alle tre, men mest Rand siden han hadde sverd.
Dessuten da Perrin sloss mot skyggeyngel rett før Rand stikker av, og ulvene kommer og hjelper (og perrin nesten drar med dem) virker det som om han har fått noe sloss-skills av tilknyttningen med ulvene. Lan kommenterte det også.
Når det gjelder Perrin så har han trent mye med den, og Lan lærte jo opp alle tre, men mest Rand siden han hadde sverd.
Dessuten da Perrin sloss mot skyggeyngel rett før Rand stikker av, og ulvene kommer og hjelper (og perrin nesten drar med dem) virker det som om han har fått noe sloss-skills av tilknyttningen med ulvene. Lan kommenterte det også.
lolzi