Musikk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Metallica har åpnet et nettsted hvor det etter hvert skal komme videoer fra produksjonen av det nye albumet (og smakebiter på sanger kanskje?).
www.missionmetallica.com
www.missionmetallica.com
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Får ikke kjøpt plata før i morgen da jeg drar hjemover for å feire 17. mai, siden jeg sitter med pensum til langt oppover ørene, pokkers ex.fac eksamen!
Jækli kjipt at de kommer til quarten, siden jeg ikke skal dit. Skal i hvertfall på Norwegian Wood for å se Jimmy Eat World (2 gang i år!), og blir det en annen festival så blir det Hove. Kjipt i grunn, siden jeg har virkelig lyst til å se dem live..
Jækli kjipt at de kommer til quarten, siden jeg ikke skal dit. Skal i hvertfall på Norwegian Wood for å se Jimmy Eat World (2 gang i år!), og blir det en annen festival så blir det Hove. Kjipt i grunn, siden jeg har virkelig lyst til å se dem live..
Manbearpig
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Har aldri vært interesert i musikk egentlig, men for to måneder sia oppdaget jeg at det finnes et band jeg faktisk liker, Muse. Som sakt er jeg ikke så altfor interesrt i musikk så aner ikke hva slags musikk de spiller. Alternativ pop?
Har bare en cd, HAARP Live from Wembley stadium. Den beste sangen i albumet må være Starlight, Time is running out er også bra.
Har bare en cd, HAARP Live from Wembley stadium. Den beste sangen i albumet må være Starlight, Time is running out er også bra.
-Tia mi aven Moridin isainde vadin
Valeres horn
Valeres horn
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Death Cab for Cutie er ikke for deg som vil noe heseblesende, det er rolig og vakkert. Perfekt for sene sommerkvelder på liggende på gressplenen. Kjedelig vil derimot ikke kalle det. De har noe med seg som er spennende. Og de lager sinnsykt gode poplåter.
Jeg kan dog skjønne at du fant det litt kjedelig viss du fikk tak i de sakteste, piano-drevete balladene, de er jo som du kanskje skjønner ikke så mye annet enn vakre. Vis du derimot får tak i noen låter hvor de skrur opp litt, så kan du ikke annet enn å like dem (om du ikke higer etter untz-untz eller massiv growling). Gidder du å nevne hvilke låter det er så jeg kan bedømme dem? "The New Year" fra albumet Transatlanicism er kanskje den råeste førstelåta på et album sammen med "Bleed American"/"Salt Sweat Sugar" på albumet Bleed American av Jimmy Eat World etter årtusenskiftet
Jeg kan dog skjønne at du fant det litt kjedelig viss du fikk tak i de sakteste, piano-drevete balladene, de er jo som du kanskje skjønner ikke så mye annet enn vakre. Vis du derimot får tak i noen låter hvor de skrur opp litt, så kan du ikke annet enn å like dem (om du ikke higer etter untz-untz eller massiv growling). Gidder du å nevne hvilke låter det er så jeg kan bedømme dem? "The New Year" fra albumet Transatlanicism er kanskje den råeste førstelåta på et album sammen med "Bleed American"/"Salt Sweat Sugar" på albumet Bleed American av Jimmy Eat World etter årtusenskiftet
Manbearpig
Å, jeg husker ikke hvilke det var. Unnskyld. Men sånn for the record så liker jeg mye klassisk musikk også. Så at det er rolig og slikt er ikke det som jeg syntes gjorde det kjedelig. Det var mer det at det ikke var noe høydepunkt, på en måte. Sangen utviklet seg ikke. Jeg kan prøve å finne ut hvilken sang det var og kanskje gi det en liten sjangse til 
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Selvfølgelig gir du dem en ny sjanse, de er jo så pokkers bra! Men som sakt så er flere sanger bare er en lang flytende greie...
Apropos det; Den nye/første singelen fra Narrow Stairs, ihvertfall den første med video, er 8 minutter lang, hvor de 4-5 første minuttene bare er gjentakelse av en melodisekvens. Sjekk ut vidoen her: http://www.youtube.com/watch?v=pq-yP7mb8UE
Apropos det; Den nye/første singelen fra Narrow Stairs, ihvertfall den første med video, er 8 minutter lang, hvor de 4-5 første minuttene bare er gjentakelse av en melodisekvens. Sjekk ut vidoen her: http://www.youtube.com/watch?v=pq-yP7mb8UE
Last edited by Asphyxiate on Mon May 19, 2008 21:17, edited 1 time in total.
Manbearpig
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Damn, når jeg først har tid (les: tar meg tid) til å stikke ned i sentrum for å kjøpe plata (dvs. Death cab for cutie - Narrow Stairs) er de pokker meg utsolgt på platekompaniet både på Byporten og på Oslo City, OG jeg hadde ikke tid til å stikke bort på Tiger... Når skal jeg få gleden av å høre det nye albumet? Når?
Manbearpig