Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Hyggelig!
Skulle egentlig vært i Italia nå, men lillesøstra mi var så smart å brekke foten så derfor ble reisen avlyst.
Men kan hende vi reiser et sted i høstferien, Hadde 3 valt å velge mellom..Italia, Egypt og kanskje Thailand. Fant desverre bare lediga biletter for Thailand og vi er usikre på om vi skal resie ned der på den tiden av året..
Og egentlig skulle vi ha vert i Italia i to uker men høstferien, som dere vet, varer bare i en uke.
Skulle egentlig vært i Italia nå, men lillesøstra mi var så smart å brekke foten så derfor ble reisen avlyst.
Men kan hende vi reiser et sted i høstferien, Hadde 3 valt å velge mellom..Italia, Egypt og kanskje Thailand. Fant desverre bare lediga biletter for Thailand og vi er usikre på om vi skal resie ned der på den tiden av året..
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jeg vet ikke helt hvem du snakker til, men i mitt hodet er det meg... Og jeg er ingen han..!knighet wrote:Fransk er jo et vanskelig språk, så han må streve litt med franskensin vis han ikke kan masse da
Og jeg suger i fransk:P Selv om jeg rocka og fikk 4 på eksamen
Nå er jeg tilbake
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Fra og med mandag deltar jeg på årets vakreste eventyr. Utøyaleiren. For dere uinnvidde er dette sommerleiren til AUF. Først to dager med lokallagslederskolering, så fire friske dager med politikk på høyt nivå (og selvfølgelig mye kos
)
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Mierin Eronaile
- Sitter

eeend aiim beck from turkii! Der var det.. fint! Eller, det var jo en fin tur, med hyggelige mennesker (bortsett fra at vi gikk hverandre på nervene). Men for et fryktelig sted. Det var turistturistturist. Stranden var stappfull av solsenger som stod tett i tett i tett, og i ca alle solsengene var det mennesker. Rett ovenfor stranden var det barer så langt du kunne se med neonskilt og folk som prøvde å dra deg inn.. Tyrkias perle du liksom.
Heldigvis var hotellet koselig og ikke så stort! Også hadde de et veldig tøft marked, så turen ble finfin. (Bare man holdt seg borte fra stranden..)
Ellers var det utrolig deilig vær og vaarmt
40 grader.
Heldigvis var hotellet koselig og ikke så stort! Også hadde de et veldig tøft marked, så turen ble finfin. (Bare man holdt seg borte fra stranden..)
Ellers var det utrolig deilig vær og vaarmt
lolzi