Orddelingsfeil

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Leowilde
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Leowilde »

Hum, her ser det ut til at hjernen min har ramlet ut av funksjon. Jeg er ikke sikker på om du var enig eller uenig med den spøken min, Sauegjeter. Jeg tror... en smiley ville hjulpet. :lol:

Uansett, jeg er enig i det med smileys i trådtitteler.
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Leowilde wrote:
Lothair Mantelar wrote:og prøv til enhver tid å finne den korrekte stavemåten, da skriveleifer gjør at lesere tror du ikke er helt god i topplokket
Ha ha, sorry, men jeg kunne ikke dy meg for å sitere den setningen. Legg merke til det uthevede ordet... Den var jo riktig velplassert.

Ikke vondt ment. ;)
Skriveleif er en vanlig måte å skrive "skrivefeil" på, da det er, som du selv peker så flott ut, morsomt på flere vis. Men hvis man ikke vet dette er det jo klart at man er i sin fulle rett til å tulle litt :wink:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Leowilde
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Leowilde »

A ha ha hah... Så det var derfor ingen andre hadde påpekt det... Okay, da går jeg bare bort i den kroken der og gremmes. :oops:
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
Post Reply