Ja, ganske bra. Men jeg anbefaler ikke marmaris. Finnes en del steder som er finere og koseligere
Reiser bort, kommer igjen
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Vil påstå at Marmaris er det fineste stedet jeg har vært i Tyrkia, foran Alanya og Bodrum (OK, var i Alanya for leeenge siden, da jeg var ung og uskyldig, og husker ikke så mye). Bodrum var enda mer turiststed enn Marmaris. Jeg var der (Marmaris altså) med familien og vi var på båttur og dro til andre strender enn den svære i Marmaris, og da ble det med en gang litt bedre. Vi bodde litt på utsiden av selve bykjernen, og måtte ta taxi/buss for å komme oss til sentrum, men det gjorde ikke så mye når man reiser med familien og ikke har noen søsken, som er med, som er på ens egen alder.
Anekdote: En dag vi kjørte taxi havna vi i en taxi med en 'gal' sjåfør. Kjørte som et svin, og ble etter litt stoppet av polititet og mistet egentlig lisensen og førerkortet, men fikk lov til å kjøre oss til hotellet. Regner med at han kjørt rett til politiet etterpå...
Anekdote: En dag vi kjørte taxi havna vi i en taxi med en 'gal' sjåfør. Kjørte som et svin, og ble etter litt stoppet av polititet og mistet egentlig lisensen og førerkortet, men fikk lov til å kjøre oss til hotellet. Regner med at han kjørt rett til politiet etterpå...
Manbearpig
Er då innomher av og til, men skriv ikkje så veldig ofte.
Ventar vel berre på noko liv frå Brandon, om eit år eller noko. Tenker det blir liv å røre her då.
Hugsar deg? Hmmm.... er no litt vanskeleg å ikkje gjera det vel? Haha.
Hugsar deg? Hmmm.... er no litt vanskeleg å ikkje gjera det vel? Haha.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
"Beste velgående" var vel å ta litt hardt it... Forumet er jo bare et skall av det det en gang var, men forhåpentligvis kan det få en oppsving i de nærmeste årene. Bare tenk på hvor mange som kommer til å google Robert Jordan når den siste boka kommer ut, tegneseriene begynner å bli publisert og kanskje får vi se en film (eller flere) om ikke altfor lang tid.
Mens vi venter på Det Store Innrykket ble det akseptert å ha en useriøs småprat tråd. Bedre med litt diskusjon enn ingenting i det hele tatt. Vi får se om/håpe det blir nødvendig å stramme inn etter hvert.
Mens vi venter på Det Store Innrykket ble det akseptert å ha en useriøs småprat tråd. Bedre med litt diskusjon enn ingenting i det hele tatt. Vi får se om/håpe det blir nødvendig å stramme inn etter hvert.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov