Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
Forresten; jeg har en ring som jeg har hatt i mange år. Jeg kan ikke huske når jeg kjøpte den, men det er lenge siden. Leeenge før jeg hørte om Tidshjulet, i allefall! Tror jeg gikk på barneskolen da. Det er sikkert bare en tilfeldighet, men det er en slange som legger hodet over halen (ser nesten ut som den biter i halen) og inneholder YinYan symbolet som (hvis du fjerner prikkene) er identisk med Saidin og Saidar-symbolet. Morsomt, eller hva?
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
I blader du liksom. Den er ikke av plast heller, da! Det er liksom metall, ikke sant.