Vintertid igjen! *stille tilbake* Ble litt forfjamset da jeg så et innlegg som nå nettopp ble postet "23:34" Jaja, det blir bare mørkere og mørkere nå framover...
Haha, hadde matte i siste time på skolen i dag.. Læreren sa fija når han skulle si fire og sa et par tall engelsk av og til og brukte litt rar aksent selv om han er helt norsk! Og så skrev han opp på tavla så fort at det bare var så vidt jeg fikk skribla ned på arket før han hadde visket det vekk igjen.
Hehe xD Lærerne spør alltid om alle er ferdig med å skrive, uansett Forresten, er det sne med noen av dere? Det er det her, kom i går, var til og med og aket med en venninne i går kveld Haha, ufobrett er skumle Klarte til og med å stupe kråke da brettet satt fast i bakken xD
Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Er lite med snø her.. Rim på bakken var det i morrest, og det holdt seg vel der hele dagen, så får vi se om ikke vi får litt snø her og snart. Det viktigste er uansett at det er masse snø i jula!
Hehe, den holder på å bli is her nå. Men jeg håper også at det kommer snø til julen også, ellers blir det rett og slett ikke skikkelig julestemning Sånn som i fjor, det var snø i februar og mars, men ikke i desember xP
Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Rinis wrote:Hehe, den holder på å bli is her nå. Men jeg håper også at det kommer snø til julen også, ellers blir det rett og slett ikke skikkelig julestemning Sånn som i fjor, det var snø i februar og mars, men ikke i desember xP
Jepp det var ganske dårlig med snø i Ålesund i fjor. Stranda hadde en ganske kort, ustabil og relativt dårlig sesong. Heldigvis var det enkelte dager med himmel på jord.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.