Småprat garantert useriøst!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Sånn var det litt i fjor der jeg bor. Hele desember (i hvert fall en god stund før julaften) var helt fantastisk. Snø overalt og frost på trærne slik at alt var helt hvitt. Det var ordentlig vakkert, men så smeltet alt på dagen den 24. Det var skikkelig dritt! Men jeg tror ikke det begynte å snø 1. juledag, så var ikke helt likt.
Men synes snø på nyttårsaften er like viktig som på julaften. Hvitt nyttår er skikkelig koselig!
Men synes snø på nyttårsaften er like viktig som på julaften. Hvitt nyttår er skikkelig koselig!
lolzi
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Nei, det er ikke mye snø i Oslo. Men når det først kommer ti centimeter med grått slaps er det på forsiden av VG dagen etterpå og hele Oslo står stille. Kork, kø og ikkefungerende kollektivtrafikk er et gjennomgangstema.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Det er tull! Det spørs veldig hvor i Oslo du mener. Bor man i sentrum kommer det ikke akkurat mye snø, utenfor sentrum kan det komme masse (Ikke så mye de siste årene).davram bashere wrote:Nei, det er ikke mye snø i Oslo. Men når det først kommer ti centimeter med grått slaps er det på forsiden av VG dagen etterpå og hele Oslo står stille. Kork, kø og ikkefungerende kollektivtrafikk er et gjennomgangstema.
Men det er sant at da stopper plutselig hele kollektivtrafikken, og alle kommer for sent til jobb og skole. Man skulle nesten tro de ikke hadde opplevd snø før hvert år.
lolzi
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Da er jeg ganske fornøyd med at jeg bor der jeg bor i Oslo, bort fortsatt i Oslo selv om jeg bor et stykke på utsiden, og oppe med meg, dvs. Kringsjå (Sognsvann) kommer det fort snø.. Bare kjipt med kollektivtrafikken opp hit da, som bare er t-bane, står den står man der på Kringsjå T-banestasjon og banner mot himmelen
Manbearpig
Det er bare tåpelig at de heva vinterdekk sesongen egentlig... før var det vel 1. nov eller noe som var på budt med vinterdekk, da blir i jallefall folk forberedet litt før. Men i et land som norge burde folk tenke litt...
sant nok at det har litt med hvor i oslo du bor, men det som er oslo for meg ( Oslo s, nasionalteater, og ned på akerbrygge og operaen) der er det ikke mye snø
- hmm, er jo snø i korketrekkeren og oslo marka da... må vist ubrede mitt syn
sant nok at det har litt med hvor i oslo du bor, men det som er oslo for meg ( Oslo s, nasionalteater, og ned på akerbrygge og operaen) der er det ikke mye snø
Som vann til tørst strupe
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Og andre steder. Der jeg bor for eksempel (jeg bor ikke i marka eller i korketrekkeren), og der Asphyxiate bor.Sisnera wrote:
lolzi
-
Mierin Eronaile
- Sitter