Lurer bare på hvorfor useriøse ting er så upopulære.
Hvis noe er litt useriøst stenges tråden...
Ser ut som om noen ikke liker "Useriøse" greier he
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Hengiven
Det er fordi det er mye dø-tid innen Weel of Time for tiden, så for å holde forumet opp blir de useriøse trådene veldig, tja, mye brukt for at forumet ikke skal bli lagt ned.
Men vil gjerne ha litt aktivitet i de seriøse trådene også kjempe artig med noe litt mer seriøse samtaler enn hvordan det er med snø i oslo
Jeg kan argumentere for og imot det meste
Og jo, hvis du er interesert i rpg hiv deg gjerne på farmen
det er litt lite aktivt, og vi trenger noen med kreative hjerneceller. Bare leser robinson greia så hadde det vært morsomt hvis det ble så artig dette og 
Men vil gjerne ha litt aktivitet i de seriøse trådene også kjempe artig med noe litt mer seriøse samtaler enn hvordan det er med snø i oslo

Og jo, hvis du er interesert i rpg hiv deg gjerne på farmen

Som vann til tørst strupe
-
- Sitter
-
- Sauegjeter
Vi har vært veldig strenge på det med seriøsitet i tråder, og avsporinger har til tider blitt slått ned så fort de har dukket opp. Nå er det blitt løst ganske mye opp på dette her, siden det er lite som skjer i Tidshjulet-kretser om dagen.
Men det er likevel noen punkt som er greie å holde seg til:
Post bare dersom du har noe å si i samtalen.
Skriv korrekt bokmål eller nynorsk
Ikke dobbeltpost (to poster etter hverandre i en tråd) med mindre du starter på en ny deldiskusjon, og da helst etter det har gått litt tid.
Følger du dette så skal nok vi to bli gode venner, ser du.
Men det er likevel noen punkt som er greie å holde seg til:
Post bare dersom du har noe å si i samtalen.
Skriv korrekt bokmål eller nynorsk
Ikke dobbeltpost (to poster etter hverandre i en tråd) med mindre du starter på en ny deldiskusjon, og da helst etter det har gått litt tid.
Følger du dette så skal nok vi to bli gode venner, ser du.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
- Hengiven
Jeg merker jeg får frysninger av Useriøst-tråden. Men hva har jeg å si? I min tid presterte jeg jo å lage noen berykta tråder jeg er glad få husker. Selvom de var ytterst populære i sin tid. Oooog revolusjonerte rang-systemet. Hihi.
(nå høres jeg ut som ei gammal kjerring^^)
(nå høres jeg ut som ei gammal kjerring^^)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
- Sauegjeter
Jeg foreslår å ta diskusjonen videre til useriøst-tråden, for dette var egentlig ganske håpløst.
Grunnen til at useriøse tråder blir/ble slått ned på er/var at vi vil/ville ha en viss kvalitet over forumet. Dette var spesielt viktig når aktiviteten var høy, så nå som den er lav, er det ikke like viktig.
Grunnen til at useriøse tråder blir/ble slått ned på er/var at vi vil/ville ha en viss kvalitet over forumet. Dette var spesielt viktig når aktiviteten var høy, så nå som den er lav, er det ikke like viktig.