Hvor stor Tidshjulet-fan er du

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply

Hvor besatt av Tidshjulet er du?

Jeg er så besatt at jeg kjøpte alle bøkene, for å slippe den kjedelige ventetiden etter at jeg er ferdig med en bok^^
6
50%
Jeg leser når jeg ikke er ute på by'n...
2
17%
Tidshjulet?...Er det en sånn derre bokserie, eller?
0
No votes
Leste litt ettersom de kom ut....
1
8%
Oppdaget det plutselig, og tok det litt etappevis etterpå
3
25%
 
Total votes: 12

Mattrim Cauthon
Hengiven
Hengiven
Posts: 167
Joined: Wed Nov 19, 2008 14:04
Location: Tvillingelvene
Contact:

Hvor stor Tidshjulet-fan er du

Post by Mattrim Cauthon »

Temaet sier vel alt...^^
Last edited by Mattrim Cauthon on Sat Nov 29, 2008 9:19, edited 2 times in total.
Image
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter
Posts: 663
Joined: Fri Jan 18, 2008 19:39
Location: Oslo

Post by Mierin Eronaile »

Tidshjulet?.. er det sånn derre bokserie?

Men hvorfor er det 2 nesten like greier?
lolzi
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

Jeg er så besatt av bøkene at jeg kjøpte alle sammen, på norsk og engelsk, for å slippe ventetiden mellom bøkene ;)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Sisnera
Sitter
Sitter
Posts: 771
Joined: Fri Jun 01, 2007 15:30
Location: Bortenfor nordlyset

Post by Sisnera »

Jeg var kjempe fan, men lånte på biblioteket da... Men så dappa det litt ut når jeg ikke fikk tid til å lese så mye lengre... leser nesten bare fagliteratur nå for tiden :S

Men bra bøker :D
Som vann til tørst strupe
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Denne hadde sikkert passet like godt oppe på "generelt".

Grunnen til at vi har disse to nederste forumene her (småprat og lesekroken") er at vi skal kunne snakke om alt annet enn tidshjulet her.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1077
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Du burde slenge på et par mer nyanserte alternativer, feks et alternativ som sier at man leser/har lest alle bøkene, men låner dem på biblioteket, og sikkert flere
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3442
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Som Asphyxiate, ingen alternativ her som ikkje blir veldig feil for meg...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1470
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Post by Eivind »

Flyttet tråden, men ja, dårlige svaralternativer :P
Mattrim Cauthon
Hengiven
Hengiven
Posts: 167
Joined: Wed Nov 19, 2008 14:04
Location: Tvillingelvene
Contact:

Post by Mattrim Cauthon »

Fant ikke ut hvordan jeg kunne fikse det... :oops: :roll: :oops: :shock:
Image
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1077
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Post by Asphyxiate »

Trykk på "endre" på førsteposten din...
Manbearpig
Mattrim Cauthon
Hengiven
Hengiven
Posts: 167
Joined: Wed Nov 19, 2008 14:04
Location: Tvillingelvene
Contact:

Post by Mattrim Cauthon »

Prøvd det, det går ikke, kan admin's hjelpe?
Image
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Det stemmer nok det, er bare adminer og moder som kan forandre avstemminger. Men da har jeg lagt til de to nederste alternativene.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Mattrim Cauthon
Hengiven
Hengiven
Posts: 167
Joined: Wed Nov 19, 2008 14:04
Location: Tvillingelvene
Contact:

Post by Mattrim Cauthon »

Tusen takk "Brækar"...
Image
Post Reply