Hoy. Heeelt tilfeldig at jeg kom tilbake samtidig med at aktiviteten tok seg opp?Ashaman wrote: Eg synes og noko har vore litt irriterande, men når det fyrst har blive så liv i leiren som no så får me vel kanskje takle litt irriterande ting innemellom?
Småprat garantert useriøst!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Haha, var ikkje meninga å gje all creden til kiden, men er jau han som har drege opp eindel trådar som har fått andre til å skrive i dei att. 
Og den dagen du blir ett irritasjonsmoment så stend sola opp i vest, og då må du jammen meg gange inn for det fyst.
Og den dagen du blir ett irritasjonsmoment så stend sola opp i vest, og då må du jammen meg gange inn for det fyst.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jeg prøver da ikke å skremme, jeg prøver å modere. Det er faktisk jobben min. Så lenge vi er et forum med noen retningslinjer så prøver jeg til en viss grad å følge dem, og vil gjerne at andre skal gjøre det også. Unødvendige kommentarer i tråder synes jeg ikke er greit, og der jeg ikke overser eller irettsetter så prøver jeg faktisk å utdype svaret så det kan relateres til tråden eller være saklig, i det minste.
Men for all del, om jeg kan få være litt slem innimellom så tar jeg det som en bonus.
Men for all del, om jeg kan få være litt slem innimellom så tar jeg det som en bonus.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Mattrim Cauthon
- Hengiven

Bare det at du stikker nesa innom her, sammen med Faile og diverse sterkt savnede veteraner, er vel verdt det mesteAshaman wrote:Hey, den der lika eg!Sisnera wrote:Tror hvis noen av de eldre medlemene er villig til å fortelle hvor overivrig jeg var i startenBare fint noen gir litt driv i formuet. Men bare pass på dobbeltposting og ikke unødvendige komentarer.
Men ikke minst, ikke bli skremt av brækar og resten, de elsker å skremme bort nykommere. Du må ha litt tæl for å bli.
Er vel ikkje tvil om att det har blive liv i forumet etter att guten kom, men har vore litt ymse unødvendig i sama slengen. Eg synes og noko har vore litt irriterande, men når det fyrst har blive så liv i leiren som no så får me vel kanskje takle litt irriterande ting innemellom?
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Hvor passet nå jeg inn i dette virrvarret?De fleste av de som har blitt tatt som voktere hadde vært på forumet i hvertfall et halvt år før Ceres(Ashie hvertfall. Litt usikker på om det var fler) eller jeg(en heeeeeel drøss, er ikke grønn for ingenting^^) bandt dem. Lieungh hadde også en vokter(men mulig det båndet ble gitt videre. litt usikker). Moi har en vokter hvertfall(Brækar <3) og resten er jeg usikker på.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mattrim Cauthon
- Hengiven

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mattrim Cauthon
- Hengiven