En polsk venn av meg - som anbefalte meg å bytte fra IE til Opera - sa at dersom man skulle rate de forskjellige browserne etter sikkerhet, på en skala fra 1 til 10, hvor 1 var best, ville IE fått karakteren 11...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
^det er helt sant. skjønner ikke hvorfor ikke alle windowsbrukere bytter til opera eller firefox.
jeg trenger naturligvis ikke bekymre meg for sånt lenger, med min nye iBook (bærbar mac)
Men er det bare med meg de spoilerne blir litt rare? De overlapper liksom hverandre og teksten som ligger over, slik at en bare ser den øverste halvdelen av bokstavene!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
D er nok fordi du bruker IE(internett explorer), dersom du bruker Firefox eller noe annet har jeg ingen forklaring, men d blir slik for meg i IE men ikke i Firefox!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
incanus wrote:Eg kom på noko. Hadde det vore mogleg å endre litt på spoiler-funksjonen, slik at den viste kva bok det var spoiler for? At ein hadde ein kode liknande quote-koden:
Kjempeflott! Håper ikkje det vart veldig mykje jobb...
Når det gjeld forteksten, so gjer det sikkert ingenting om det står "Spoiler," der, spesielt for nye medlem. Men samtidig er det vel som Katten seier at dei fleste/alle veit eller forstår at det er ein spoilerboks, so det er vel ingen stor skade skjedd om den vert fjerna. Det er det same for meg...
Last edited by Torbjørn on Sun Jan 22, 2006 17:29, edited 1 time in total.