Småprat garantert useriøst!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

Brunost på vaffel er fantastisk!
Digresjon:
Noen som vil at jeg skal legge ut noe av Robert Berrys musikk til WoT på Youtube som bakgrunn for noen random bilder av vann?
Enda en digresjon:
Noen som har Civilization III her? Har laget en enkel WoT-mod til CivIII som nesten funker perfekt, bortsett fra at Morgase ser ut som Hiawatha av Irokeser-indianerne og at den Mørkeste og resten av Skyggen pleier å bli utryddet av et vulkanutbrudd i Shayol Ghul og ellers er veldig lett å bli kompis med
Digresjon:
Noen som vil at jeg skal legge ut noe av Robert Berrys musikk til WoT på Youtube som bakgrunn for noen random bilder av vann?
Enda en digresjon:
Noen som har Civilization III her? Har laget en enkel WoT-mod til CivIII som nesten funker perfekt, bortsett fra at Morgase ser ut som Hiawatha av Irokeser-indianerne og at den Mørkeste og resten av Skyggen pleier å bli utryddet av et vulkanutbrudd i Shayol Ghul og ellers er veldig lett å bli kompis med
Enig!Anouar wrote:Brunost på vaffel er fantastisk!
Ja.Anouar wrote:Digresjon:
Har nok ikke CivIII, men moden din hørste veldig kult ut^^, har Oblivion da.Anouar wrote:Enda en digresjon:
PS: Denne tråden er til for digresjoner.
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
Jeg er usikker på om jeg kan kalle det bra eller ikke, jeg kom ihvertfall litt i stemning når jeg hørte noe av det.
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 9AAB5D449E
Og her er et screenshot fra Civ III:

http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 9AAB5D449E
Og her er et screenshot fra Civ III:

-
Rodel Ituralde
- Hengiven

ikke fan av civ. mer gla i age of wonders.
husket jeg hadde skaffet et lotr map på det spillet. som var fantastisk. eneste problemet var at aragorn og gjengen var lit overpowered..
Bra du la ut wot sangene:)
husket jeg hadde skaffet et lotr map på det spillet. som var fantastisk. eneste problemet var at aragorn og gjengen var lit overpowered..
Bra du la ut wot sangene:)
There is some delight in ale and wine
And some in girls with ankles fine
But my delight, yes always mine
Is to dance with Jak O’ the Shadows
-
Rodel Ituralde
- Hengiven

Må si meg uenigLothar wrote:Innen strategi er det Total War-serien som gjelderEmpire kom nylig ut. Årets strategispill, regner jeg med.
Det er jo så klart Age of Empires 1-2 som gjelder. og Age of Mythology da;)
There is some delight in ale and wine
Hadde tenkt å gjøre det, men fant ut at noen hadde gjort det fra før, som du sikkert ser når du går inn på den (jeg kan ikke spansk så godtRodel Ituralde wrote: Bra du la ut wot sangene:)
Mine favoritter innen spill må være Populous: The Beginning og eldre Settlers-spill, dvs. II og III.
Har rimelig spesiell spillsmak til å være fjorten år..
-
Rodel Ituralde
- Hengiven