Anker, på bicepsen. Det tror jeg passer perfekt.Faile wrote:Nytt tema.
Jeg skal ha meg tatovering, men hvor i alle dager skal jeg ha den?
Den kommer ikke til å bli av et slag som jeg har lyst til å dytte opp i trynet på andre mennesker hver dag, så veldig synlige steder er uaktuelt. Samtidig har jeg ikke lyst til at den skal være en begrensning for hva slags kjoler/klær jeg kommer til å kjøpe i fremtiden. Plasserer en den på hofta tar den kvelden av strekkmerker om man blir gravid(langt i fremtid). Så.
Noen råd?
Sukk.
Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Du skal jo selvsagt ha den mellom puppene. Da har vi gutter en unnskyldning for å se på utringningen din.
Nuvel. Jeg har litt sansen for tatoveringer på korsryggen, jeg da. Slike som smyger seg litt nedenfor bukselinningen, liksom.
Men tatoveringer er noe som er såpass individuelt at det er ikke godt å vite hva som passer for deg.
Nuvel. Jeg har litt sansen for tatoveringer på korsryggen, jeg da. Slike som smyger seg litt nedenfor bukselinningen, liksom.
Men tatoveringer er noe som er såpass individuelt at det er ikke godt å vite hva som passer for deg.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mattrim Cauthon
- Hengiven

Sauegjeteren wrote:Du skal jo selvsagt ha den mellom puppene. Da har vi gutter en unnskyldning for å se på utringningen din.
For det første(Til Sauegjetern: Gris!(eller var det sau)
For det andre(Til hun som vil skaffe seg tatovering: Det var en fyr på miami inc, som hadde en tatovering ned i bukselinningen, han viste den frem, og de måtte bruke sensur...
For det tredje: En Tatovering kan være fin når du er ung, men etter ett par hundre år må selv enAes Sedai få rynker...

Altså. jeg har bestemt meg for å ta den tatoveringa uansett hvor rynkete jeg kommer til å bli. Er en minnetatovering for bestevennen min som omkom natt til 1.mai. Det er tekst og skal stå Memento Mori. Vært bestemt lenge. Spørsmålet er bare hvor jeg skal ha den.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Mattrim Cauthon
- Hengiven

ok, hvis den er ett minne, ville jeg foreslå høyre skulderFaile wrote:Altså. jeg har bestemt meg for å ta den tatoveringa uansett hvor rynkete jeg kommer til å bli. Er en minnetatovering for bestevennen min som omkom natt til 1.mai. Det er tekst og skal stå Memento Mori. Vært bestemt lenge. Spørsmålet er bare hvor jeg skal ha den.

-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

Nei altså.. en fyr jeg har møtt bare. Som jeg skulle møte i dag. Men jeg er rar og svarer alt for kort på meldinger. Dessuten skriver jeg veldig "ikke-hyggelige" meldinger. Bare sånn det blir. Også er han skikkelig tøff og kjekk og smart, og jeg blir så klart redd for hva han egentlig vil. Derfor holder jeg ting litt på avstand (egentlig derfor meldingene blir som de blir også). Så trodde kanskje at han ombestemte seg med det å møtes i dag. Og jeg holdt på å bare drite i det fordi jeg synes alt ble så stress. Derfor den meldingen over.
Men jaaa... Vi møttes likevel...æhææ, og det ble superkoselig. Hihihi.
Men (igjen) så drar jeg tilbake til Hardanger i morgen. Duuumt!
Men jaaa... Vi møttes likevel...æhææ, og det ble superkoselig. Hihihi.
Men (igjen) så drar jeg tilbake til Hardanger i morgen. Duuumt!
lolzi
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

hehe, ja livet er hardt!
Men et spørsmål. Må jeg sende medling i dag eller noe? Fordi jeg vil ikke egentlig sende melding. Synes sms er dritt. Så tror jeg lar være uansett. Men tror dere han da tror at jeg ikke er interessert (siden det er mest han som har sendt meldinger...)?
Jeg kan jo bare vente til jeg kommer hjem?
eller...
Men et spørsmål. Må jeg sende medling i dag eller noe? Fordi jeg vil ikke egentlig sende melding. Synes sms er dritt. Så tror jeg lar være uansett. Men tror dere han da tror at jeg ikke er interessert (siden det er mest han som har sendt meldinger...)?
Jeg kan jo bare vente til jeg kommer hjem?
lolzi
Du kan ikke bare vente en måned, det blir for drøyt...
Vent noen dager og hvis han ikke sender melding kan du sende en sånn søt liten en: Takk for en hyggelig kveld eller et eller annet....
Men jeg pleier å drite meg ut hver gang, så kan være lurt å høre med de litt eldre gutta:)
Vent noen dager og hvis han ikke sender melding kan du sende en sånn søt liten en: Takk for en hyggelig kveld eller et eller annet....
Men jeg pleier å drite meg ut hver gang, så kan være lurt å høre med de litt eldre gutta:)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Eg inngår bland dei Shallis snakker om. Rett nok er eg eit år yngre enn ho, men gut er eg då.
Send melding, du. Vis interesse, det betaler seg. Du treng ikkje seie så mykje, berre vise litt interesse og vise at du tek initiativ. Det er nok uansett oppmerksemda han bryr seg om, framfor nøyaktig kva det står, med mindre du kjem med nokre særs sære kommentarar.
Send melding, du. Vis interesse, det betaler seg. Du treng ikkje seie så mykje, berre vise litt interesse og vise at du tek initiativ. Det er nok uansett oppmerksemda han bryr seg om, framfor nøyaktig kva det står, med mindre du kjem med nokre særs sære kommentarar.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Mierin Eronaile
- Sitter