Reiser bort, kommer igjen

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Post by Mierin Eronaile »

Kom hjem fra Lisboaaaa tidligere i dag! :D
Der var det bra. Lærte noen portugisere å si "geit".. hehe. jaja.
lolzi
Rodel Ituralde
Hengiven
Hengiven

Post by Rodel Ituralde »

Geit faktisk:P
There is some delight in ale and wine
And some in girls with ankles fine
But my delight, yes always mine
Is to dance with Jak O’ the Shadows
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Et veldig viktig ord i det norske språk!
lolzi
Rodel Ituralde
Hengiven
Hengiven

Post by Rodel Ituralde »

ja ikke sant.. :|
There is some delight in ale and wine
And some in girls with ankles fine
But my delight, yes always mine
Is to dance with Jak O’ the Shadows
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Da er jeg hjemme etter en uke i Afrika, som jeg som vanlig har glemt å si at jeg skulle være borte i... Regner med at dere har savna meg noe helt fryktelig :roll:
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Hvor i Afrika var du? Ferie bare, eller mer også?
lolzi
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Mierin Eronaile wrote:Hvor i Afrika var du? Ferie bare, eller mer også?
Var i Tunisia, heeeelt på toppen av Afrika, man kan bortimot svømme til Hellas eller Italia, men det er Afrika, og var bare på ferie :D

Litt kvalmt, men var på All inclusive, femstjerners hotell i en uke, men var på medinaen (Et slags marked) og har ridd på kameler, så syns jeg kan si jeg har sett litt av landet også :D
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Der har jeg også vært! Det var gøy å kunne si jeg hadde vært i Afrika den gang. Bodde dere i Sousse eller hva det nå heter? Det gjorde i hvert fall vi. Digert hotell ved diger strand. Sikkert kjempesjarmerende (ha ha).
Når jeg tenker etter leste jeg faktisk Harry Potter og fangen fra Azkaban på den stranden... Og ble (som vanlig.. siden jeg tydeligvis ikke lærer av mine feil) veldig solbrent.
lolzi
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Vi var i en liten landsby litt utenfor sousse, som het el Kantaoui, eller noe, og det var sånn masse hoteller langs hele stranda :D

Er dritkult å si at man har vært i Afrika:D

Og når vi var på medinaen så var det i Sousse ;)
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Hei folkens! Da er jeg hjemme fra Kerkrade, Nederland, en super tur! Som sagt, så skulle jeg, sammens med kretskorpset, delta i WMC (World Music Contest, (det regnes som VM for korps). Vi deltok i den nest øverste divisjonen, og fikk hele 90,33 poeng! Det er utrolig bra, så mange poeng hadde ingen forventet at vi skulle få. Alt i alt en super tur! Nederlandsk er et rart språk btw..
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Gratulerer med høy poengsum :D

Og velkommen tilbake ;)
Rinis
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Rinis »

Vel, er ikke sikkert noen bryr seg, men jeg reiser altså endelig på ferie i morgen. :D Men må stå opp klokken kvart på seks, siden vi skal dra klokken seks.. I hvert fall, først skal vi til Lillestrøm, ca åtte timer med bil, så reiser vi til Kristiansand, Dyreparken vet dere, så kjører vi til Oslo og tar fly til Rhodos. (: Så er vi der to uker og tar fly hjem på onsdag den 12. august, så er det bil opp igjen. x]
Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Jeg har ikke vært så aktiv her på forumet i det siste, delvis fordi forumet har vært lite aktivt generelt, men jeg forteller likevel at jeg reiser til Frankrike i natt! Elleve dager i solfylte Nice, det blir godt! Det er en tur med franskklassen, så det blir ikke bare ferie, men gleder meg likevel. :)
Er tilbake i oktober, og da håper jeg det blir mer aktivitet fram mot utgivelsen av neste bok.
Au revoir! :D
- Mat
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Chriz wrote:Hei folkens! Da er jeg hjemme fra Kerkrade, Nederland, en super tur! Som sagt, så skulle jeg, sammens med kretskorpset, delta i WMC (World Music Contest, (det regnes som VM for korps). Vi deltok i den nest øverste divisjonen, og fikk hele 90,33 poeng! Det er utrolig bra, så mange poeng hadde ingen forventet at vi skulle få. Alt i alt en super tur! Nederlandsk er et rart språk btw..
Hei, kom over denne posten da jeg skrollet nedover sida. Hvilket kretskorps? Jeg har også vært i Kerkrade med mitt kretskorps, dog det begynner vel å bli 5 år siden eller noe nå. Og vi var ikke i 1. divisjon, akkurat, tror vi spilte i 3. eller 4. Uansett, vi fikk gullmedalje. :)
Urban tilværelse
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

TUK - Trøndelag Ungdomskorps. De var nedover i 2005 og de var i 3. divisjon og fikk gullmedalje! :o

Nå er jeg forresten tilbake etter 11 varme dager i Nice :). Fin tur, med skole, soling, bading, musesum, turer osv... 30 grader og sol hver dag da, mens det har regnet hver dag, og til og med haglet en av dem, her i Trondheim! Det er kaldt her!
- Mat
Post Reply