Småprat garantert useriøst!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Merrilin wrote:Haha, perfekt at Heroes III tas opp her da!
Har nylig installert det igjen på pcen, og har begynt på den lange reisen gjennom alle campaign'ene. Har forøvrig alle expensionpacks også. ( Armageddons Blade & Shadow of Death)
Jeg har nesten runda den campaignen på Shadow of Death! Den med Gem, Gelu, Crag Hack og han jeg ikke husker navnet på. Den med Angelic Alliance og krig mot Sandro, the Necromancer. Dritkul campaign i grunn, men den banen jeg er på nå er bare kjedelig :P Derfor har jeg ikke rundet det.
Merrilin wrote:Til hvem som er best; Best er Castle og Tower, her vil jeg velge Tower, Castle har pittelitt bedre soldater, men den ekstremt bra Mage Guilden til Tower gjør at jeg rangerer disse som best.

Rett under der kommer Rampart og Stronghold, Rampart litt bedre pga bra Mages Guild.

Så kommer Necropolis over Inferno, før Fortress kommer på siste plass. ( Sorry Chriz, men de er faktisk de dårligste, både i monstre og trylling :))
Enig i det meste men ikke i det med Fortress, Conflux er dårligere^^. Fortress har jo de kule Dragon Flies og Hydra, å ikke minst Mighty Gorgons! :D
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

Sykt random ^_^
Last edited by Azumiel on Tue Jan 26, 2016 10:23, edited 1 time in total.
Azumiel
Asha’man
Asha’man

Post by Azumiel »

xD
Last edited by Azumiel on Tue Jan 26, 2016 10:24, edited 1 time in total.
Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad »

Huff, huff, utrolig lite aktivitet på denne siden lenger! Det er trist det!
Hmm..kanskje noen forslag til å gjøre ting som kan vekke myldringen til liv igjen?
Fikk forresten 4/5 på første del av franskprøve( grammatikk og gloser) og 5+ på andre del som var stil! :D Er ekstremt happy about that. Spesielt siden jeg fikk 3 på ungdomsskolen. :S
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Grattis Chiad.

Jeg er utrolig enig med deg, veldig lite action for tiden, men jeg kan tenke meg at det våkner litt igjen når boka kommer ut :)

Men er med på en idémyldring for å få opp farten igjen :)
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Rinis
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Rinis »

Grattis ja. :]

Jeg er innpå her nesten hver dag for å se om det har blitt skrevet noe her, men det er ikke ofte. Og jeg har ikke hatt noe å skrive. Og jeg har ingen idéer heller for å få opp aktiviteten. xP

Men jeg har begynt å lese opp igjen serien, på engelsk! Eneste boken jeg har lest på engelsk (fri vilje) er en sånn tynn grøsserbok. xP Men de to første bøkene var ikke på biblioteket, tror de er utlånt, og det er den åttende også om jeg husker rett. :P Men har i hvert fall kommet rundt halvveis på den tredje, og det er utrolig mye jeg har glemt på ett år. (:
Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Rinis wrote:Grattis ja. :]

Jeg er innpå her nesten hver dag for å se om det har blitt skrevet noe her, men det er ikke ofte. Og jeg har ikke hatt noe å skrive. Og jeg har ingen idéer heller for å få opp aktiviteten. xP

Men jeg har begynt å lese opp igjen serien, på engelsk! Eneste boken jeg har lest på engelsk (fri vilje) er en sånn tynn grøsserbok. xP Men de to første bøkene var ikke på biblioteket, tror de er utlånt, og det er den åttende også om jeg husker rett. :P Men har i hvert fall kommet rundt halvveis på den tredje, og det er utrolig mye jeg har glemt på ett år. (:
Kjenner meg igjen i det der ja xP

Det at det er så mye å glemme er det som gjør det så digg å lese om igjen :D Jeg leser A song of Ice and Fire igjen, har akkurat begynt på andre boka, og bedre bok skal man lete lenge etter :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad »

Har du sett! Aktiviteten har blomstret litt på forumet igjen! Yay! :D

Må vaske badekaret og rydde rommet. Rommet forstår jeg godt, for det er en svinebinge, men badekaret derimot... sukk, ikke så mye å gjør med det når det er muttern så spør. Da er det bare å gjøre det.

Har følt meg nokså stresset i det siste, men nå, akkurat nå er jeg ikke så stresset lenger. En utrolig deilig følelse!

Hmm, nå har jeg skrevet helt random ting her jeg. :P
Eerath
Hengiven
Hengiven

Post by Eerath »

Kald pils og "The Shadow Rising". Akkurat nu er livet godt å leve.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Kald pils har lett for å gjere livet verd å leve. Og på ein varm sumardag etter mykje hardt arbeid... åh, då er det godt, då.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Post by Mierin Eronaile »

Åh, nå fikk du meg til å lengte etter varme sommerdager (og netter), Sauegjeteren!
lolzi
Eerath
Hengiven
Hengiven

Post by Eerath »

Husker ikke hvordan det er med sommer etter årets fadese.

Tror jeg satt på do i sommer, for har bare hørt snakk om at det var sol et lite kvarter.
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Post by Mierin Eronaile »

Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så misfornøyde med årets sommer.. Tror jeg må ha vært på rett sted til rett tid hele tiden, siden jeg sitter igjen med inntrykket av at det for det meste var fint vær.
lolzi
Eerath
Hengiven
Hengiven

Post by Eerath »

Jeg var permittert fra 1. januar frem til midten av juni, da kom finværet her i området. Ble mye overtid så fikk igrunn ikke sett så mye til finværet :) Så jobbet jeg 3 uker i fellesferien, siden jeg av erfaring føler sjansen for fint vær er større seinere på sommeren, men det endte med 2 dager fint vær på 4 uker. Den fineste av de dagene var faktisk da jeg var i Bergen.

Regner ikke med jeg kan være like uheldig 2 år på rad, så ser frem til sommeren igjen.

Men sakens kjerne var jo pils, og det smaker jammen godt selv om det regner og blåser stiv kuling fra alle kanter.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

Vennesla! ....så gausli :D
Post Reply