Småprat garantert useriøst!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Vært snø her siden 19 desember, kan du fatte at jeg er litt lei? Spesielt når du sykler til skolen hver dag. Ikke at det var noe problem når snøen var hard og "tørr". Men nå...sukk, utrygge forhold overalt, 5m lange og breie dammer overalt med is under, +snø/slaps. Og ja, jeg sykler i snøen, piggdekk er en fin oppfinnelse. Virker nå da som om den er på bortgangens vei. Snø har jeg nok av på hytta hver helg. 
Håper at sommeren blir varm som en følge av dette, men tviler.
Håper at sommeren blir varm som en følge av dette, men tviler.
Bor på sørsida av byen. Og det ble en del interessante turer til og fra skolen, og en særs våt opplevelse da skolen hadde skidag og jeg sto på slalom i voldsomt regn. Kult. Men nå har det snødd igjen! Det blir nok ikke vår med det første!Faile wrote:Håpe det ikke fryser på? Hvor i Trondheim bor du gutt?På Øya ligger det hvertfall speilblank is med en meter vann oppå. Skikkelig artig.
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
Oi! Snødd igjen du! Snødde forresten her i går også, men nesten all snøen som lå her fra før var vekke, og det som kom ligger som frost på bakken. Så da regner jeg med at all snøen er vekke om et par dager! Wohoo!
Hadde jo vært kult å hatt rekord i hvor lenge snøen har ligget i Stavanger, menmen (ikke at jeg vet hva det er).
Vet dere at kineserne er syke, syke? Jeg fant noe heeeelt utrolig...noe som noen spiser, og det er ikke hundene og kattene jeg mener. (katter?)
Lover at dere vil bli sjokka, prøvde å legge ut linken her tideligere, men ble fjernet fordi den var for voldsom...
Så om dere vil vite, send PM?
Vet dere at kineserne er syke, syke? Jeg fant noe heeeelt utrolig...noe som noen spiser, og det er ikke hundene og kattene jeg mener. (katter?)
Lover at dere vil bli sjokka, prøvde å legge ut linken her tideligere, men ble fjernet fordi den var for voldsom...
Så om dere vil vite, send PM?
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

Ja, var et fåtall jeg mente, takk for at du rettet meg på det.Sauegjeteren wrote:No var det vel ikkje berre linkens art som vart bedømt, men og måten han vart omtalt på. Det høyres ut som om alle kinesarar er sjuke, mens det i tilfellet du referer til nok er det vel eit fåtal som står bak.
Jo, det var nettopp det.Mierin Eronaile skrev;
Det er ikke fostersuppe du mener vel?
Har sett noen bilder av dette, men usikker på om dette bare er funnet opp i likhet med kattunger på glass eller hva det nå var.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

[nedtonestemme]Huuuraaaa... Langhelg....[/nedtonastemme]
Berre for å oppdatere på livet mitt om dagen går det stort sett i russerevyøving, operakor, handballdømming, folk og litt skulearbeid innimillom. Og eg får nok ei lang nok helg, eg og. Starter fredagen med heildagsfagdag i den skumle Oslobyen med påfølgande teaterforestilling på Det norske teateret. Laurdagen går med til russerevy og premierefest, og sundagsmorgonen er det oppatt til operakor i ein annan by. Så er det revy att om kvelden. To gongar.
Spanande, sant?
Berre for å oppdatere på livet mitt om dagen går det stort sett i russerevyøving, operakor, handballdømming, folk og litt skulearbeid innimillom. Og eg får nok ei lang nok helg, eg og. Starter fredagen med heildagsfagdag i den skumle Oslobyen med påfølgande teaterforestilling på Det norske teateret. Laurdagen går med til russerevy og premierefest, og sundagsmorgonen er det oppatt til operakor i ein annan by. Så er det revy att om kvelden. To gongar.
Spanande, sant?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter