Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Hoho. Leste en ganske humoristisk artikkel et sted om at grunnen til at kinesiske menn gifter seg med puter, er fordi det ikke er nok kvinnfolk til alle. :P

Neh. Fra spøk til revolver. Akkurat det må jo være et problem for mange kinesiske gutter. Det kan jo ikke finnes koneemne til en brøkdel av dem(greit nok da, kanskje en god del, men man sliter hvis man hverken er rik og pen tydeligvis...). Kanskje de må begynne å importere thaidamer de også.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Elgen
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Elgen »

Føler menn på slike steder graver sine egne graver dypere. Eller, kanskje ikke sine egne, men fremtidige generasjoners grav noe dypere. Kanskje kineserne ender opp som en gjeng bitre ungkarer hele gjengen.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Elgen wrote:Hørt lignende ting. For min del kunne det gjerne vært 75/25 prosent kvinner/menn.
Hehe, enig, jo flere kvinner på oss gutta jo bedre. Kunne kanskje fått innført polygami her i landet da. :lol:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Tja, eigne graver. Det er ikkje som om Kina har for lite folk. Helst vil eg vel tru det går ut over middelklassen og nedover - dei som har rikeleg med peng har vel råd til å ha ei jente eller to i huset skulle ein tru. Så... høh. Kanskje monsterøsiteten fører til finansiell utjamning på lang sikt? Færre fattige til å krangle om godene, og fleire rike som må dele på godene.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Elgen
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Elgen »

Må jo være jævli trist å dø som fattig, og i tillegg ungkar. Det ender vel med at Kina må skipe inn damer utenstedsfra lenge før det skjer noen stor sosial omveltning i Kina. Kvinnerevolusjonen i Kina?
Oh say that you'll be true and never leave me blue
Suzie Q
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg greier ikke å synes så synd på Kina. De eier vel tilnærmelsesvis allerede USA, og sammen med India blir de trolig den store superstaten i vår levetid, akkurat slik USA og Sovjet var det før dem. Det blir vel til at de henter kvinner på postordre fra Sverige :P
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ah, glimrande. Så kan me endeleg byrje ta att svenskane i folketal. Kanskje invasjonsplanane for 2064 kan fungere likevel!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg har alltid ment at Oljefondet hadde blitt satt til bedre bruk om pengene gikk til innkjøp av svenske eiendommer i stedet for asfalt og slikt tull. Jeg kunne godt levd uten et par velferdsgoder hvis jeg kunne leve i den viten at svenskene må betale oss leie. :)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Elgen
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Elgen »

Jemtland og Herjedalen. Føler de må være prioritet nr. 1. Eventuelt landet rundt Stockholm, og satt enorm toll på alle varer.
Suzie Q
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Selv med historien om Herjedalen og Jemtland, så er det da langt flere andre områder i Sverige som må være laaangt mer interessante for Norge. Hva med Nord-Sverige og mineralforekomstene der? Eller kanskje helst gjen-ta Båhuslen, altså kystområdet fra Østfold og sørover!

Men så må vi spørre oss selv: Vil vi virkelige ha flere svensker i Norge? Er det ikke nok med partysvenskene som er i ferd å ta igjen innvandrerfolketallet i Oslo?
Manbearpig
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Er det så lurt da? Det bor jo tross alt flere svensker i sør enn i nord...?

Jeg hadde ikke hatt noe imot å kjøpe oss inn i en "union" med svenskene, der vi styrer og eier alt mulig.. :lol:
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Jeg er stor fan av å kjøpe Island :P Kanskje ikke det smarteste trekket, men som geologistudent så synes jeg det hadde vært kult med noen fler aktive vulkaner^^
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Eg prøver så godt eg kan å få utanrikspolitikk til å bli eit kvinneleg problem, men det er og forblir nok ein mannesak med politikk er eg redd. Strenge Faile har godtatt, dog, så då får det få gå for denne gongen.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Elgen
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Elgen »

Tror verdensopinionen hadde ment vi var arrogante om vi kjøpte Island. Hadde vært rimelig tøft though, selv uten en uforklarlig interesse for vulkaner.

Og appropos kvinnesak. Hvor lenge er det sosialt akseptert å gå mellom hver gang man barber skjegget sitt?
Suzie Q
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Sauegjeteren wrote:Eg prøver så godt eg kan å få utanrikspolitikk til å bli eit kvinneleg problem, men det er og forblir nok ein mannesak med politikk er eg redd. Strenge Faile har godtatt, dog, så då får det få gå for denne gongen.
Hehe. Jeg har lite lyst til å slenge inn et avspora tog i en samtale som jeg selv har deltatt i :P

Men hvis vi skal tilbake til temaet, så kan vi jo igjen prøve oss på et emne som aldri går av moten, og var et av de første som blei tatt opp i den opprinnelige tråden for kvinnelige problemer av ymse art:
Intimbarbering.

Og da er jo spørsmålet todelt. Jenter: Hva trives dere best med, og hva er best på gutta(la det være om det er, eller fjerne det verste av ehm. praktiske hensyn for oss jenter)? Gutter: samme spørsmål.
Post Reply