Vræl, så mykje å svare på.
Lothair Mantelar wrote:
Akkurat nå holder jeg på med to samlebind: Den første er vol. 1 av Ultimate Spider-Man av Brian M. Bendis. Jeg har aldri greid å komme meg inn i den "vanlige" Spider-Man tegneserien, også kjent som The Amazing Spider-Man, men Ultimate Spider-Man er en mye lettere introduksjon om du har lyst til å lære litt mer om Marvels mest populære superhelt. Jeg må si at jeg ikke er så imponert over illustrasjonene til Mark Bagley. De har allerede rukket å tape seg ganske mye siden serien startet på begynnelsen av forrige tiår, og spesielt om du sammenligner med den nåværende artisten, David LaFuente. Selve historien er nokså kjent for folk som har sett den første filmen, men det er ikke så viktig. Det som plager meg mest er at jeg nå må samle hele serien, som vel har rundet over 130 numre så langt...
Serien er etter mi meining veldig god - kanskje ikkje overraskande, ettersom det står Bendis på den. Eg kjøpte den då den framleis gjekk på norsk, og då heftet forsvann frå norske butikkar kjøpte eg meg nesten ajour i amerikanske TPB. Diverre er det mange år sidan, og eg har aldri hatt råd til å fortsette å kjøpe dei, så eg sit framleis fast rundt volum 17 eller så, if memory serves.
Det andre samlebindet er vol. 2 av "Rex Mundi" (som er latin for "Kongen av verden") av Arvid Nelson . Dette er en serie som følger en fransk doktor som må løse gåten rundt tempelridderne og finne den Hellige Gral, samtidig som han må passe seg for inkvisisjonen og alt som hører med. Imotsetning til lignende fiksjonelle verk som "Da Vinci-koden", så er "Rex Mundi" satt til en alternativ virkelighet der pre-industrialiserte Frankrike fortsatt er stertk påvirket av den katolske kirka. Serien er dessuten veldig godt illustrert med en veldig stemningsfull stil, og jeg er stygt redd for å bli hekta på denne serien også. Selv om det er år og dag siden jeg først kjøpte vol. 1...
Let veldig interessant. Sukk. If I had but time and money.
Så, hvilke tegneserier leser du for tida?
Hm.
Pågåande, nettseriar:
XKCD
http://xkcd.com/
Order of the Stick
http://www.giantitp.com/comics/oots.html
Unshelved
http://www.unshelved.com/
Tony
http://nettserier.no/tony
Havet
http://nettserier.no/havet
Kylenutfolket
http://nettserier.no/kylenutfolket/
Darths and Droids
http://www.darthsanddroids.net/
Looking for Group
http://www.lfgcomic.com/page/latest
Penny Arcade
http://www.penny-arcade.com/comic/
Pågåande, DC Comics:
Batman
Detective Comics (meaning Batwoman, these days)
Batgirl
Red Robin
Batman and Robin
The Secret Six
Pågåande, Dark Horse Comics:
Buffy the Vampire Slayer Season 8
Star Wars: Invasion
Pågåande, IDW:
Angel: The Crown Prince Syndrome
Pågåande, Egmont:
Disneys Hall of Fame (skjønt desse kjem til mi norske adresse, så dei LES eg strengt tatt ikkje for tida)
Avslutta eller pågåande-eg-ligg-milevis-etter-på, som eg forsøker oppdatere meg på når eg har råd til TPBer:
Star Wars: Legacy
Planetary
The Ultimates
(På papiret òg Ultimate X-men og Ultimate Spider-man, men eg har ikkje hatt råd til å prioritere dei på årevis)
I tillegg har eg ein kamerat som låner meg "Fables"-TPBer kvar gong han kjøper nye...
Har du noengang hatt et forhold til mediet?
Ruller litt forsiktig oppover lista med augo. Eh. I'd say so.
Hvem ville vunnet i en kamp mellom Captain America og Batman?
The Bat. Dude. Vanlegvis ville eg lagt til "dersom han fekk eit minutt eller to til på førebu seg fyrst", men det er Cap me snakkar om her. All mogeleg respekt til karen, men det einaste han kan som Batman ikkje kan er å benkpresse tyngre ting og kle seg tåpeleg. EIN eksploderande batarang med sovegass.
Akira wrote:Jeg er og stor fan av Elfquest, hvis noen har hørt om det? Handler om alver i en verden som likner på vår, og deres tilværelse og problemer med mennesker osv.
Jepp, kjøpte gjenutgivingane i små svart-kvitt pocketer for nokre år tilbake fast, men så gjekk dei inn på grunn av for små sal. Det finst ein tilsvarande utgiving på engelsk, og planen er å fullføre samlinga gjennom den... men så var det pengane, då.
Har et par amerikanske tegneserier som heter Danger Girl og Sojourn. Den første handler om hotte kvinnelige agenter som kjemper mot en hemmelig fascist-organisasjon som vil ha verdensherredømme. Den sistnevnte foregår i en fantasyverden med en kvinnelig bueskytter som kjemper mot onde makter. Har dessverre aldri fått tak i alle bladene/bøkene av denne.
Vart eksponert for begge desse gjennom to av dei spake forsøka norske teikneseriar hadde på å gi ut sf og fantasy-seriar tidleg på 2000-talet, "13" i Danger Girls sitt tilfelle og "CrossGen" i Sojourn sitt. Danger Girl finst det faktisk berre ein "skikkeleg" historie om, der opphavsmannen både teikna og skreiv, og den rakk dei utgi i sin heilskap på norsk. Skjønt det er sikkert vanskeleg å få tak i dei bladene no. Det finst dog eit par spesialer, bihistoriar i manga-stil, etc, som du kan finne på engelsk. Går ut i frå at det finst ein TPB med den opphavlege historia òg.
Sojourn vart aldri fullført på norsk, og eg har aldri sjekka kor mykje som finst av den, om den framleis pågår, osv. Den var ein del av CrossGen-multiverset, som var ei rekkje svært ulike sf/fantasy-seriar i ulike univers som hadde små hint til samankoplingar. Vil tru eit eller anna frå det universet framleis blir utgitt, ettersom det var så mykje at i alle fall ein av seriane må ha slått an. Kven veit, kanskje det var Sojourn? Den var i alle fall ein av favorittane mine i det norske bladet. Hm. Eg burde verkeleg sjekke dette på Wiki.
Asphyxiate wrote:
Vi må heller ikke glemme Disney, spesielt Andebyuniverset. Her er Don Rosa favoritten, mens Barks kommer på en hederlig andreplass. Disse to klarer virkelig å kombinere humor, fantastisk tegning og klitrende historiefortelling på en glimrende måte. Anbefaler virkelig å gå til innkjøp av Hall of Fame-bøkene med disse to, selv om de koster flesk.
Kan sekundere den, skjønt det absolutt verdt bryet å kjøpe dei andre HoF-bøkene òg. Popularitetskløfta til trass, det finst faktisk ein haug med svært dyktige manusforfattarar og teiknarar som har laga Duck- og Mus-historiar opp i gjennom tidene som IKKJE heiter eller heitte Barks og Rosa. Scarpa-volumene er til dømes blant mine favorittar. Rota er heller ikkje dum.
Så over til litt lengre, muligens episke for noen, tegneserier, da spesielt disse amerikanske superheltseriene. Har lest Watchmen, og er betatt, skikkelig godbit i tegneseriejungelen!
Watchmen er fantastisk. Og folk burde òg lese V for Vendetta, som rett nok er nokre hakk mindre ambisiøs, men i mine auge desto meir intens.
Også lest Loeb og Sales tre Batman-samlinger (Long Halloween, Dark Victory og Haunted Knight), pluss deres Superman of All Seasons, anbefales!
Heilt einig. Om eg ikkje tek feil har dei dessutan ei Catwoman-samling, "When in Rome". Kan legge til at Loeb/Sales òg har gjort ein god del for Marvel, "DareDevil: Yellow", "Spider-man: Blue", "Hulk: Gray", og at eg meinar å ha likt alt dette svært godt òg. If memory serves.
Det samme kan sies om andre typer lengre tegneserier/tegneserieromaner, som feks Sandman - det er så mye jeg har lyst til å lese, men får ikke det til. Goddamn!
Sandman er flott, om enn kanskje litt, hrm, høgtsvevande til tider. Eg har òg gode minner frå ein spinoff-serie kalla "Lucifer". Store ambisjonar om å kjøpe begge den dag eg får råd.
(og er dette den lengste posten jeg har skrevet noen gang? Kanskje det!)
Innan denne er ferdig er dinn eit blott lite minne...
Lothair Mantelar wrote:
Jeg har håpet at Disneys innkjøp av Marvel skulle føre til at Don Rosa og Carl Barks bladene ble utgitt i noen flotte samleutgaver, men det sånn å forstå at disse eksistere allerede?
Barks sine gjer, i praktserien "Carl Barks Library", men usikker på om Rosa gjer. Vel, han gjer på norsk, så klart, i Hall of Fame, men eg meinar på originalspråket. Der er samleutgåvene av "Life and Times of $crooge McDuck" og dennes ekstrahistorier, men trur ikkje det er nokon engelsk oppsamling av heile hans Disneykarriære som sådan.
Lothair Mantelar wrote:
Av de seriene du nevner, Asphy, så har jeg bare lest "The Long Halloween", og den var bra nok, den. Selve historien var vel intet mesterverk sammenlinga med mye annet, men Tim Sale sine illustrasjoner var intet mindre enn nydelige. Mannen er vel en moderne legende innen mediumet. Jeph Loeb har vel dessverre fått et dårlig rykte på seg de siste åra; Ultimates 3 var en nær-katastrofe av ei bok, og Ultimatum likeså.
Sukk. Loeb, Loeb. Men same kva du seier, og same kva erfaring tilseier (og den tilseier at du har rett, din slemming); U3 og Ultimatum SKAL eg kjøpe.
Personlig er min favorittserie om Batman ei bok kalt "Gotham Central", og det er vel strengt tatt mer en politiserie enn en Batman-serie, men det får så være. Frank Millers "Year One" var heller ikke så værst, men jeg liker den mest på grunn av Mazzuchellis illustrasjoner. Selve plottet er jo ganske tynt.
"Year One" er, som det meste eg har lese av Frank Miller, ganske oppskrytt i mine auge. "Sin City" er fantastisk, og eg er svak for "300", men når han forsøker skrive historiar i andre univers blir det enten relativt tamt ("Year One") eller berre meir Sin City med andre folk sine karakterer ("Dark Knight Strikes Back", den nylige abominationen med Batman og Robin, kva heitte den, All Stars?) Han burde halde seg til Sin City og heller lage nye volum der.
Vil også til slutt nevne at nettet virkelig er en fin ting for tegneserien, ihvertfall mitt favorittområde (stripeserier). Den norske nettsiden nettserier.no er her et godt eksempel, og anbefales en visitt. Men det er også titalls med nettserier som er der ute - det er bare å begynne å lete.
Loki har jo en flott nettserie som han oppdaterer i blandt. Personlig leser jeg altfor lite nettserier, og hadde satt pris på noen anbefalinger der i gården. Det blir for det meste XKCD...
Vel, det er jo "pågåande"-lista mi der oppe. Elles kan eg nemne den FANTASTISKE "Cheshire Crossing", som er noko så spesielt som ein nettserie som kjem ut i digitale blader heller enn striper. Diverre har den vore på produksjonspause i eit år eller så no, men bladene som kom ut før den tid er sublime.
Asphyxiate wrote:
Glømte også å nevne InkaLill, den norske fantasytegneserieskaperen. Ridderne av Dor-serien ble i fjor og forifjor utgitt i to meget stilfulle bøker. Miranda har jeg ikke fått lest alt hittils utkommet ennå, men det jeg har lest er faktisk ganske bra.
Vil faktisk sei Miranda er BETRE enn Dor, eg, ettersom den er hakket mindre retta mot småborn. Framleis relativt tam til moderne fantasy å vere, men svært godt teikna og fortalt, og absolutt verdt dei absurde prisane som må til for å kunne utgi noko så smalt i Noreg.
Asphyxiate wrote:En ting skal italienerne ha for Donaldverdenen: Fantonald (org: Paperinik). Selv om han var "slem" i begynnelsen, har han tatt seg opp. En favoritt hos meg er Fantonaldbladene som ble gitt ut sånn ca 97-04 eller noe sånt no (noen reutgivelser og sånn var det). Ganske seriøst til Donald å være, og gode historier og kontinuitet. Anbefales for den som vil lese Batman i Andebyversjon (som nok er den største inspirasjonskilden)
Den serien er nydeleg, og eg kan ikkje prise den høgt nok. Dei reboota den diverre i ein langt mindre god, langt meir amerikanisert variant, og så gjekk den inn. Men medan den varte var Fantonald - altså serien forkorta som PKNA, Paperinik New Adventures (og til og med PK2, fortsetjingsserien som delte kontinuitet med PKNA fram til rebooten, sjølv om mange vil vere ueinige med meg i at den var nesten like god) - ein sublim serie. Enkelte blader - "Jordskjelv", "Trauma", "Høstblader" - var så gode at eg nesten femten år etter å ha lese dei for fyrste gong framleis får plutselege anfall av lyst til å lese dei (og heile serien, for den saks skuld) omatt fleire gonger i året.
Såh. Eg trur det var det heile.