TWoT quiz-tråd - Plottavsløringar i spoiler.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Oh. Får trå til med CPR på denne tråden, så bare dundrer i vei med et nytt spørsmål ^^
I Baerlon i teotw møter vi fler karaktere som ikke liker vårt kjære reisefølge. To stykker blir det skrevet litt mer om enn de andre, og Jeg vil vite hvem de er, og hvorfor de er en smule gretne.
Hint: den ene blir om ikke kjempesentral, så hvertfall en gjenganger i serien, og den andre tror jeg vi aldri hører om igjen. Men han ville nok fortalt alt førstnevnte ville vite om reisefølget, sevlom han hadde fått beskjed av sjefen sin om å holde kjeft.
Og nei, førstnevnte er ikke Fain, da han oppfyller kriteriene, men er det jeg vil kalle ganske så sentral.
I Baerlon i teotw møter vi fler karaktere som ikke liker vårt kjære reisefølge. To stykker blir det skrevet litt mer om enn de andre, og Jeg vil vite hvem de er, og hvorfor de er en smule gretne.
Hint: den ene blir om ikke kjempesentral, så hvertfall en gjenganger i serien, og den andre tror jeg vi aldri hører om igjen. Men han ville nok fortalt alt førstnevnte ville vite om reisefølget, sevlom han hadde fått beskjed av sjefen sin om å holde kjeft.
Og nei, førstnevnte er ikke Fain, da han oppfyller kriteriene, men er det jeg vil kalle ganske så sentral.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Dem er det tre av, og ja, person nr. 1 er hvitkappe, men får mer å si for Perrin enn Mat og Rand. Og da har jeg nesten gitt dere svaret også.
Person nr. 2 tror jeg ikke du finner hvis ikke du slår opp i boka.
Person nr. 2 tror jeg ikke du finner hvis ikke du slår opp i boka.
Stemmer det inca.
Mutch og Bornhald, hvorav den siste var veldig sur på Rand og overbevist om at han var en DF etter at Mat raste et lass med tønner ned i veien der hvor hvitkappene gikk. Rand blei stående og yppe med dem, av uvisste årssaker... Veldig smart når de hadde fått beskjed om å ikke tiltrekke seg oppmerksomhet.
Da er fakkelen sendt videre til Inca(eller Torbjørn, selvom jeg aldri kommer til å venne meg til det navnebyttet
).
Da er fakkelen sendt videre til Inca(eller Torbjørn, selvom jeg aldri kommer til å venne meg til det navnebyttet
Puff. Hvor mye tiltro man kan ha til postene mine som kommer ut to på to om natta er vel heller tvilsomt i utgangspunktet. Men dette var OT. Sorry.Terje wrote:De er da vitterlig langt fra uvisse, Faile. Skjerpings.Faile wrote:Rand blei stående og yppe med dem, av uvisste årssaker...