Aginor wrote:Skryt for at jeg gikk over til snus fra røyk.
Og for at jeg gikk fra 69kg - 85kg på 2måndters tid!
(og nei, ikke i fett )
16 kilo muskler på to måneder? Det skal godt gjøres uten ulovlige stoffer, så en viss mengde fett må du ha lagt på deg hvis du har trent styrke og "bulka". Ikke en gang nybegynnere med perfekt skreddersydde treningsopplegg klarer å legge på seg så mye ren muskulatur over så kort tid. Hvis du hadde en lav fettprosent fra før av vil du være en kroppsbygger å regne med den mengden muskler litt avhengig av høyde.
Det er bra at du har begynt å trene og fått mer muskler, så det skal du ha ros for, men så mye på så kort en periode er rett og slett for godt til å være sant.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Pirk, Akira. Da jeg leste det gikk jeg utifra at det han mente var at det ikke bare var fett. Mest muskler og mindre fett. Og at grunnen for at han slang med den parentesen var at han ville presisere at han ikke skrøyt at å ha fått en ny bilring...
Nå skal jeg skryte av været i Trondheim som er vanvittig fint idag!(derfor jeg sitter inne forran pcen Nå skal jeg ut!)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Faile wrote:Pirk, Akira. Da jeg leste det gikk jeg utifra at det han mente var at det ikke bare var fett. Mest muskler og mindre fett. Og at grunnen for at han slang med den parentesen var at han ville presisere at han ikke skrøyt at å ha fått en ny bilring...
Nå skal jeg skryte av været i Trondheim som er vanvittig fint idag!(derfor jeg sitter inne forran pcen Nå skal jeg ut!)
Greit, greit. Men jeg oppfatta det nå uansett slik.
Forresten kan jo selv skryte over at været er knall her i Oslo nå, og at jeg straks skal ut selv og nyte musikkens dag.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Tror været har vært storartet i store deler av vårt vakre land denne helgen. Og så vil jeg slenge inn at å skulle seile på Nesodden (Steilene) denne helga ikke var helt vellykket med tanke på vinden, men totalt fullkomment til å pleie brunfargen (evt. rødfargen... ) !
Faile wrote:Pirk, Akira. Da jeg leste det gikk jeg utifra at det han mente var at det ikke bare var fett. Mest muskler og mindre fett. Og at grunnen for at han slang med den parentesen var at han ville presisere at han ikke skrøyt at å ha fått en ny bilring...
Hm. Skal vi se. Jeg kan skryte av at jeg nå har gått ned mer enn de ti kiloene som jeg la på meg første halvåret i som student Selvom det tok et år å bli kvitt dem. Jeg skal ALDRI tenke på grandis som finfin middagsmat igjen...
Får vel skryte litt jeg og . Fikk pressa meg skikkelig hardt på trening i dag, får det lille ekstra trøkket når coachen min står og brøler til meg og jeg brøler tilbake . Uansett, slang på en vektvekst på 10 kilo og 3 svære kjettinger rundt nakken på tilsammen 20 kilo og tok 3 sett med chins på 4 reps. Rimelig fornøyd med 30 kilo ekstra oppå min egen kroppsvekt, så innen en 14 dagers tid kommer jeg sannsynligvis til å sprenge maksen min på denne øvelsen.
Får vel skryte litt av at jeg ikke kom opp i verken muntlig eller skriftlig eksamen dette skoleåret. ( ) Da er det fullt mulig å starte sommerferien en uke før tiden
Oh. Jeg har sett kjendiser idag!
Trond Giske, Roar Flåten OOOG Nicolay Lange-Nilesen!!
(altså. ministeren, LO-lederen OOOG Ragnar fra Hotel Cæsar!!)
Haha. Jeg tror jeg heller skal skryte av jobben min som bringer store fat med fersk frukt til avdelingene flere ganger hver dag. Og som har sånne egne tappekraner med iskaldt vann med og uten kullsyre flere steder per avdeling. Kunne ha jobba verre steder i sommer
Kan skryte av at jeg endelig er ferdig med alle eksamener og er så langt godt fornøyd med resultatet. Med så langt må jeg presisere at jeg ikke vet hva karakteren på de to skriftlige eksamenene ender opp med. Men det er uansett digg å være ferdig.
Jeg kan skryte av at jeg har hatt sommerferie i noen dager nå ! Ubeskrivelig følelse Kan også skryte over at jeg er misfornøyd med å ha fått B på første eksamen..!