Skrytetråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Lurer litt jeg også. Haret vagt minne av noe som kanskje het sommerferie en gang i tiden, men er altfor mange år siden til at jeg kan huske hva det gikk ut på.
Sommer for meg er oppsummert i en fin setning de sier på p3.
"P3sommer, din sommer, på p3"
Uten radioen hadde jeg ikke overlevd. Sitter her på jobben i skrivende øyeblikk og lager MC dossiers noen har laga feil før meg. Artig. Men skal ikke klage. Disse timene med kjedsomhet skal finansiere pilsen jeg skal drekke til høsten! ^^
Sommer for meg er oppsummert i en fin setning de sier på p3.
"P3sommer, din sommer, på p3"
Uten radioen hadde jeg ikke overlevd. Sitter her på jobben i skrivende øyeblikk og lager MC dossiers noen har laga feil før meg. Artig. Men skal ikke klage. Disse timene med kjedsomhet skal finansiere pilsen jeg skal drekke til høsten! ^^
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Nå skal jeg skryte skikkelig. På treningsøkta mi i dag satte jeg ny pers i øvelsen markløft. På 1 RM (Rep Max) løfta jeg 180kg og knuste dermed min forrige pers med hele ti kg. Så nå er det forhåpentligvis ikke lenge før 200kg står for tur. Jeg er rett og slett i ekstase i dag. 
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Akira wrote:Nå skal jeg skryte skikkelig. På treningsøkta mi i dag satte jeg ny pers i øvelsen markløft. På 1 RM (Rep Max) løfta jeg 180kg og knuste dermed min forrige pers med hele ti kg. Så nå er det forhåpentligvis ikke lenge før 200kg står for tur. Jeg er rett og slett i ekstase i dag.
Hoho. 90 kg tunge Lieungh... Gått til innkjøp av verdens tungeste blyvest eller noe siden sist jeg så deg?Lieungh wrote:Hey, da kan du løfte meg x2Grattis.
Jeg har fri og koser meg med å møte venner. Fin sommer
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Nok en gang har jeg klart å vekke til livet pcen min, som har vært død siden jeg kom hjem for sommerferien. Virker som om den ikke tålet den ca. 1 timers reisen fra Oslo og hjem. Ikke noe å skryte av sier du? Neivel, sier jeg, og fortsetter å være litt stolt av meg selv. (Har veldig liten peil på pc og teknologi generelt, det er en grunn til at jeg studerer historie - de hadde ikke pc før i tiden(før 70-90t)!)
Manbearpig