Den store klagetråden!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Jeg kan klage litt på at airconditionen har slått seg vrang, og jeg har blitt syk på grunn av kulde. Ute er det 40 grader.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Fremdeles på andre sia av dammen? Jeg synes ikke du skal klage over å ha en såpass spennende sommerjobb...

Sommerjobben min skal jeg derimot klage litt på akkurat nå. Sitter for øyeblikket og tvinner tommeltotter. Internettavisene kommer ikke fort nok opp med nye nyheter og sladder, facebook og de fleste slike sider er sperra, og jeg kjeder meg. Kan jo virke som en drømmesituasjon å få betalt uten å gjøre noen ting, men tida går så forferdelig sakte. Ikke kan jeg gå heller, for plutselig kan det dukke opp noe som helst burde ha vært gjort igår... Dette blir en laaaang dag.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Les en bok? Les webcomics? xkcd, romantically apocalyptic, Scandinavia and the World osv osv... De kan umulig ha blokkert alle de... Les blogger? Hyperbole and a half er fantastisk søt. Evt. kan du illustrere livet ditt i paint. Alltid festlig.

Og så litt klaging siden jeg er i klagetråden: Jeg er sulten, men har ikke lyst på mat. Mer generelt mangler jeg penger og er frustrert over at jeg ikke klarer å komme meg helt inn i virkeligheten igjen. Husker ikke helt når eller hvordan jeg gikk meg vill i min egen verden, men det er altså vanskelig å finne veien ut.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Post by Mierin Eronaile »

Haaaaater å bli fortalt at jeg må rydde rommet mitt. Jeg er faktisk ikke 13 år (så jeg burde faktisk ha ryddet før, slik at ingen trengte å si det. Men det har ikke vært rotete såå lenge! Åååh...)
lolzi
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Får jeg lov til å klage over at alle dere andre tydeligvis har bedre ting å finne på i ferien enn å henge her hele dagen? Men igjen, atm får jeg jo faktisk betalt for å tusle rundt på nettet så :)
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Det å tusle rundt på nettet, og å få betalt for det, er strengt tatt ikke noe å klage over... Men at det regner, er noe man definitivt kan klage over! :P
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

TamalThor wrote:Det å tusle rundt på nettet, og å få betalt for det, er strengt tatt ikke noe å klage over... Men at det regner, er noe man definitivt kan klage over! :P
Ikkje når du har betalt for å tusle rundt på nettet.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lily
Hengiven
Hengiven

Post by Lily »

Jeg vil klage overvektige italienere uten køkultur. Først prøver fyren å snike, og når jeg ikke lar ham gå forbi meg, stiller han seg helt oppi meg. Jeg kjenner pusten hans i nakken, han presser magen inn i korsryggen min, og snakker høyt med kona på italiensk.

Holder på å få italiener-allergi. De er sikkert fine folk, men denne fyren? Argh.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Sauegjeteren wrote:
TamalThor wrote:Det å tusle rundt på nettet, og å få betalt for det, er strengt tatt ikke noe å klage over... Men at det regner, er noe man definitivt kan klage over! :P
Ikkje når du har betalt for å tusle rundt på nettet.
Sånn sett skal jeg ikke klage, for det har ikke vært det beste været denne sommeren. Så mens andre har loka rundt på nettet heime og forbanna regnet, så har jeg sitti på jobben likeglad til hele været ettersom jeg uansett måtte ha vært på jobb. Men jobben kunne ha spart seg å sperre alle de nettsidene jeg normalt snoker rundt på.
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Ååh! Jeg jobber jo hver eneste dag det er sol. Og alle dagene jeg har fri så regner det... Jeg må skaffe meg en jobb der jeg kan være ute hele dagen!
lolzi
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Mierin Eronaile wrote:Ååh! Jeg jobber jo hver eneste dag det er sol. Og alle dagene jeg har fri så regner det... Jeg må skaffe meg en jobb der jeg kan være ute hele dagen!
Barnehagetante? Parkansatt? Hundelufter? Bærplukker? Livredder? Plenty av jobber å ta av! :P
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Mierin Eronaile wrote:Ååh! Jeg jobber jo hver eneste dag det er sol. Og alle dagene jeg har fri så regner det... Jeg må skaffe meg en jobb der jeg kan være ute hele dagen!
Iskremselger eller "solkremsmører" i syden... Da er du garantert kun ute på jobb når det er fint vær. Jeg ville gått for førstnevnte, da den andre sikkert krever at du har på deg en minimal bikini. Med mindre du liker at gamle griser sikler etter deg da selvfølgelig. ^^
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Faile wrote:Med mindre du liker at gamle griser sikler etter deg da selvfølgelig. ^^
Haha, det beste jeg vet. Magaluf neste! Det blir bra.

TamalThor: Lyst til å jobbe i barnehage egentlig. Barn er rare! Jeg er litt sent ute bare, men sikker noen som fortsatt søker ansatte.

Tror jeg har litt postsommerdepresjon. Haha. Selv om den ikke er over. Gruer meg til kaldt vær og sørpe...
lolzi
Merrilin
Hengiven
Hengiven

Post by Merrilin »

Klager litt på fadderbarna mine idag ass.. Har holdt det gående hver dag siden mandag, men monsterdrikking hver dag, og folk begynner å bli slitne, så er vanskelig å få dratt med en gjeng ut på byen idag :/
Post Reply