Det høres bra ut Men ja, det er litt vanskelig å bidra med noe konstruktivt når jeg ikke husker noe. Men men, går jo an å spamme litt for mor skyld allikevel ^_^
Heisann folka. Er ikke sikkert dere har lagt merke til det, men jeg har da vært borte ei HEL uke! Grunnen er så enkel og teit som at internettbokstingen heime døde, og pga streiken så har det dratt ut noe voldsomt(føler jeg) før vi fikk en ny en. Så idag har jeg da altså brukt en god stund på å skjønne hvordan jeg fikk denne mirakeltingen til å funke...
I AoL hadde de ledd av hvor klønete jeg er med slike ting, helt garantert.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Har vært i Frankrike en uke, så er det Arendal i morra til søndag, så nesten en uke med hengning på forumet, før jeg drar til Tyrkia og blir borte til 7. juli
Har endelig klart å komme meg tilbake hit, etter en ferie og en god del andre ting som skjedde og gjorde at jeg ikke fikk kommet meg på nettet. FInt å være tilbake
Shallis wrote:Har vært i Frankrike en uke, så er det Arendal i morra til søndag, så nesten en uke med hengning på forumet, før jeg drar til Tyrkia og blir borte til 7. juli
Jeaaaj Sommerferie
Og jeg som hadde tenkt til å besøke deg i Oslo i helga Får ta det til høsten en gang. Om det ikke ikke blir noe av turen til Arendal så si ifra! Jeg er mest trolig i Oslo for å besøke Akira fredag eller lørdag. ^^
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Shallis wrote:Har vært i Frankrike en uke, så er det Arendal i morra til søndag, så nesten en uke med hengning på forumet, før jeg drar til Tyrkia og blir borte til 7. juli
Jeaaaj Sommerferie
Og jeg som hadde tenkt til å besøke deg i Oslo i helga Får ta det til høsten en gang. Om det ikke ikke blir noe av turen til Arendal så si ifra! Jeg er mest trolig i Oslo for å besøke Akira fredag eller lørdag. ^^
Har nå allerede vært der Også skal jeg jo til Tyrkia på lørdag, men syns vi bør klare å få til et eller annet på fredag
Føler bare for å slenge inn en unnskyldning for at jeg har vært borte så lenge. Skulle gjerne vært innom forumet oftere, men problemer med internettforbindelsen og en ganske tett timeplan har forhindret meg.