Bare nevner at undertegnede har vært her på forumet i litt over et år nå.. Selv om første innlegg ikke kom før tre måneder seinere... Men allikevel! *happy moment (for ca. halvannen uke siden)*
TamalThor wrote:Bare nevner at undertegnede har vært her på forumet i litt over et år nå.. Selv om første innlegg ikke kom før tre måneder seinere... Men allikevel! *happy moment (for ca. halvannen uke siden)*
Jeg tok meg en løpetur i dag! Det må jeg nesten skryte litt av. Vurderer å begynne å trene litt mer. Også øvelseskjørte jeg i går i mørket, og det gikk relativt greit. Holdt på å kjøre på en politimann menmen… var i ca 10 km/t eller noe.
Kan skryte av at jeg har fått en knakeli fin veileder for masteroppgaven min. Ikke bare er han flink og engasjert, og får meg til å ville skrive masteroppgave, men han har også en veldig god musikksmak. Det pleier å være litt musikk i bakgrunnen på møtene våre, og til nå har jeg hørt Arcade Fire, Sigur Ros og nå sist The Cure. Men det som toppet det hele var at han også liker The Gaslight Anthem, og kommenterne t-skjorta jeg hadde på meg (en Gaslight Anthem-t-skjorte), og sa at han virkelig hadde hatt lyst til å komme på konserten dem her for leden, men at han ikke hadde kunnet.
Jeg mener, å få en slik veileder som du skal samarbeide med i to å er jo toppen!
Videre kan jeg jo skryte litt av at han mente at førsteutkastet til prosjektskissa mi faktisk var mer enn god nok til å godkjennes.