Hva leser du for tiden? II

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Asphyxiate
Sitter
Sitter

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Asphyxiate »

NK Jemisin er en av de forfatterne jeg har lest mye bra om og som har blitt hauset opp som det nye store navnet innenfor fantasy (og scifi), men som jeg ikke har lest noe av selv. Anbefales altså?

Gikk til innkjøp av noen tegneserier forleden: House of M, House of X/Powers of X og The Eternals (Neil Gaiman). De hadde alle på et tegneseriesalg på Platekompaniet. House of M ble kjøpt pga Wandavision. The Eternals pga filmen som kommer. House of X/Powers of X pga.. husker ikke.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Eg likte begge Jemisin-bøkene, ja! Det er nok ikkje blant det aller ypparste eg har lese i sjangeren, men absolutt solide saker. "Hundred Thousand Kingdoms" er ei jente som blir fanga opp i eit kynisk maktspel og hoffintriger (skjønt fokuset i historia ender eigentleg meir opp å vere forholdet gudane i den verda seg i mellom og mellom dei og menneska). "The Fifth Season" er ei verd der det stadig er jordskjelv og liknande katastrofar, og enkelte menneske er fødd med mektige magiske evner til å hindre (eller forårsake) slike katastrofar. Dei blir mistrudd og hata, og om dei ikkje blir lynsja som born blir dei tvangsrekruttert til eit slags slavebunde magikerlaug som jobbar for myndigheitene for å hindre skjelva. Begge bøkene har litt uvanleg forteljarstil, "Kingdoms" er i fyrsteperson og "Fifth Season" er dels i tredjeperson, dels i andreperson.

House of X har eg ikkje lese, men House of M er ... grei nok. Eg liker konseptet og slutten, men tykkjer hugse sjølve historia gjorde heller lite inntrykk (no er det rett nok sikkert femten år sidan eg las den). The Eternals av Gaiman var diverre ikkje noko særleg. Ikkje dårleg, akkurat, men kanskje den minst minneverdige teikneserien med Gaimans namn på eg har vore borti. Og hugsar kona tykte det same om den. Men det burde gi deg ei grei innføring i kva som er konseptet med karakterane før filmen kjem, i alle fall.

Kjøpte ein del på det teikneseriesalet til Platekompaniet sjølv, forresten. Sidan teikneseriar går så mykje fortare å lese enn bøker har eg ein lei tendens til å tillate meg sjølv å handle ein del av dei, sjølv når lesehaugen blir stadig større. :/
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Sidan eg med Jemisin byrja med fleire bok 1-lesingar utan å fortsetje på serien umiddelbart (som går imot alle mine instinkt, men, noko må gjerast med denne alltid veksande lesehaugen) fortsette eg like gjerne med Ender's Game, som var ei bursdagsgåve for seks år sidan (og som eg har hatt lyst til å lese sidan lenge før det). Velfortent rykte, god lesing. Og no seglar eg vidare med Dune, som eg forsøkte meg på i tolvårsalderen og ikkje fekk så mykje ut av (for tung for meg då, trur eg), men har hatt lyst til å gi ein ny sjanse sidan.

Asphyxiate
Sitter
Sitter

Post by Asphyxiate »

Loki wrote: Sun Jun 20, 2021 10:18 Eg likte begge Jemisin-bøkene, ja! Det er nok ikkje blant det aller ypparste eg har lese i sjangeren, men absolutt solide saker. "Hundred Thousand Kingdoms" er ei jente som blir fanga opp i eit kynisk maktspel og hoffintriger (skjønt fokuset i historia ender eigentleg meir opp å vere forholdet gudane i den verda seg i mellom og mellom dei og menneska). "The Fifth Season" er ei verd der det stadig er jordskjelv og liknande katastrofar, og enkelte menneske er fødd med mektige magiske evner til å hindre (eller forårsake) slike katastrofar. Dei blir mistrudd og hata, og om dei ikkje blir lynsja som born blir dei tvangsrekruttert til eit slags slavebunde magikerlaug som jobbar for myndigheitene for å hindre skjelva. Begge bøkene har litt uvanleg forteljarstil, "Kingdoms" er i fyrsteperson og "Fifth Season" er dels i tredjeperson, dels i andreperson.

House of X har eg ikkje lese, men House of M er ... grei nok. Eg liker konseptet og slutten, men tykkjer hugse sjølve historia gjorde heller lite inntrykk (no er det rett nok sikkert femten år sidan eg las den). The Eternals av Gaiman var diverre ikkje noko særleg. Ikkje dårleg, akkurat, men kanskje den minst minneverdige teikneserien med Gaimans namn på eg har vore borti. Og hugsar kona tykte det same om den. Men det burde gi deg ei grei innføring i kva som er konseptet med karakterane før filmen kjem, i alle fall.

Kjøpte ein del på det teikneseriesalet til Platekompaniet sjølv, forresten. Sidan teikneseriar går så mykje fortare å lese enn bøker har eg ein lei tendens til å tillate meg sjølv å handle ein del av dei, sjølv når lesehaugen blir stadig større. :/
Er vel typisk å gå for noen som ikke nødvendigvis er sååå bra, men har ikke lest dem ennå - de ligger i noen flytteesker sammen med mye annet som ikke er lest ennå.

Mtp all oppmerksomheten NK Jemisin har fått, har bøkene hennes stått på lista mi de siste årene, men det er noe med plot og noen kommentarer som gjør at jeg ikke har hoppet uti det ennå
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Vel, "House of M" er relativt bra, til superhelt-megaspesialevent å vere. Og "Eternals" er meir lettgløymt enn det er dårleg, altså. Var grei nok leseoppleving. "House of X" har eg som sagt ikkje lese, men er ganske nyfiken på den, så sei gjerne kva du tykkjer!

Post Reply