Hva leser du for tiden? II

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Loki
Nae’blis
Nae’blis

Re: Hva leser du for tiden? II

Post by Loki »

Jepp, det er eg einig i. Vel, ved nærmare ettertanke var for så vidt Shadows Linger tilsvarande (kanskje til og med endå meir) fokusert i sitt "her er ein ny karakter som me kun får sjå i denne boka"-plott, men eg hugsar eg likte det på mykje same grunnlag som denne. Ironisk nok var det meir langsiktige som fokuserte på sjølve Black Company-karakterane litt meir på sidelinja for meg, og særleg i Silver Spike. Artig at det eg har likt aller best ved dei fyrste fire bøkene er plottlinene som ikkje har vore om hovudpersonane.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
Asphyxiate
Sitter
Sitter

Post by Asphyxiate »

Hahah, enig - men deri ligger kanskje også grunnen til at jeg, som jeg har skrevet her før, aldri ble helt frelst av serien.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Eg ser meg som ganske frelst for augneblinken, men tida vil vel vise om eg framleis tykkjer det når eg har lese meir. Tek uansett ein pause frå Black Company no for The Angel of Crows, ein Sherlock Holmes-pastiche iblanda gotisk fantasy (englar, vampyrar, varulvar, etc.) og true crime-element (mellom anna skjer Jack the Ripper-morda tydelegvis medan handlinga pågår, og relativt likt slik dei skjedde i røynda). Førre boka eg leste av forfattaren (The Goblin Emperor) var veldig fengande og velskreven, og mitt einaste klagepunkt der var at slutten føltest for enkel og udramatisk. Kryssar fingrane for at ho får til landinga betre her.

Asphyxiate
Sitter
Sitter

Post by Asphyxiate »

Lest positive ting om The Goblin Emperor (bok to kom vel i år?), og den beskrivelsen av The Angel of Crows er ganske pirrende, men ser en del sprikende anmeldelser på Goodreads.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ikkje ei bok to i vanleg forstand (Goblin Emperor var uansett tydeleg frittståande), men ser det er komme ei ny bok i same univers som den, ja. Google seier den er i detektivsjangeren heller enn hoffintrigar som den førre.

Får sjå kva eg tykkjer om Angel of Crows når eg blir ferdig med den -- fell slutten i like god jord som byrjinga har gjort så les eg nok denne nye boka i Goblin Emperor-verda òg, ja. :D

Deschain
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Deschain »

Er snart ferdig med første boka i Mistborn-trilogien til Sanderson. Ville egentlig bare lese Stormlight Archive, men skal man først lese Cosmere, får man vel gjøre det skikkelig! Svært positivt overrasket! Lenge siden jeg har blitt slukt inn i et fantasyunivers, og dette ga mersmak. Frister plutselig ikke like mye å åpne «brødrene karamasov» som jeg leser ved siden av :))
Post Reply