TV-serier, sesong II

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Peacemaker ER innmari gøy. Timet seinga perfekt med at jeg traff finalen i dag da den ble sluppet. Herlig serie. Håper vi får flere slike serier som gir litt f og har det gøy!
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ja, kombinasjonen av å ikkje ta seg sjølv så høgtideleg, men likevel ta seg sjølv høgtideleg nok til at karakterdrama og kjenslespel har djupn og pondus, det er ein svært vanskeleg balansegang å få til, men som omtrent alltid er superb for dei som klarer den. Særleg når dei som står bak har ein god sans for humor. Og hurra, sesong 2 er allereie bestilt!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Ja, overraskende hvor godt John Cena fungerer i Peacemaker - og hvor godt Peacemaker fungerer som hovedkarakter. Overraskende dypt!

James Gunn og Taika Waititi er vel de regissørene jeg først tenker på som klarer en sånn kombinasjon, men det er sikkert flere. Apropos Taika Waititi: Den nye pirat-serien hans som kommer på HBO Max i mars ser nydelig morsom ut!
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Om kanskje i litt mindre grad enn Gunn og Waititi på fjollerisida, så tykkjer eg ein kan sjå ein del av denne balansegangen i Joss Whedon sine filmar (og seriar), inklusive dei der han berre var involvert på manusfronten. Avengers, Cabin in the Woods, Toy Story (forresten noko Pixar generelt er bra på, dette, uavhengig av Whedon), Firefly/Serenity, Buffy/Angel, Doctor Horrible's Sing-Along Blog, etc. Synd at han har vist seg å vere slik ein slimål bak kamera. Utanom Whedon ... kanskje The Tick? Særleg Amazon-rebooten, skjønt den opphavlege frå nittitalet har ein del av det den med. (Live action-seriane, altså -- teiknefilmversjonen har eg ikkje sett og kan ikkje uttale meg om.) Og om me forlet fjernsyn- og filmmediet, så er Brian Michael Bendis og Gail Simone i teikneseriemanusa sine begge svært flinke på å snu komedie til drama til tragedie til komedie på ein tiøring.

Den piratserien hadde eg heilt gløymt bort, men ser eg har den i fjernsynskalenderen, så ville hugsa den når mars kjem rullande. Håper den blir bra!
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Prøver ut den mykje omtalte postapokalyptiske Station Eleven-miniserien i desse dagar. Er halvveges no, og den er ganske solid så langt! Og så såg eg Severance-piloten førre veka, og det er eit lovande (om enn mørkt og litt saktegåande) science fiction-drama. (Ser dessutan vekentleg dei nye episodane frå Snowpiercer og Raised by Wolves, så framtidsdystopiar er openbart inn.)
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Si gjerne ifra hvordan du liker Station Eleven når du er ferdig, den er også på lista mi og har hørt så mye fint at den egentlig var tenkt på neste serie for min del etter at jeg blir ferdig med Dopesick denne uka (som for øvrig anbefales hvis man ikke har sett den ennå).
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Skal bli! Så langt er det annakvar episode samfunnets undergang / tjue år etter samfunnets undergang, med same hovudperson i framtida men ny hovudperson i kvart tilbakeblikk. Formularet fungerer bra, mange gode skodespelarar og fengande augneblinkar, og ispedd ein del wtf-ting som berre svært gradvis byrjar gi meining. Trur sluttinntrykket mitt vil avhenge mykje av korleis desse litt snålare innslaga vil sys saman og forklarast før serien er over.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Jau, Station Eleven var bra! Gode karakterar, med menneskelege problem, feil og intensjonar. Apokalypsen er kulissene til serien, det er folka som er poenget.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Kult, da blir det kanskje den til uka (ligger på ca 1 serie i uka for øyeblikket). Fikk somla meg til å se Invincible denne uka, og igjen forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke har sett dette tidligere. Voldsomt, gøy, god animasjon, god historie osv. Digg å se animasjon for voksne virkelig begynner å bli bra, og da ikke bare i humorsjangeren!
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Einig! Invincible tok nokre episodar på å overtyde meg, og vann vel aldri kona heilt over (ho likte den godt nok til å fortsetje å sjå den, då), men alt i alt tykte eg den var svært solid. Sidan superheltsjangeren er blitt så allstadsnærverande i seinare år set eg pris på slike forsøk på å finne nye tonesjikt å leggje seg i -- dette var relativt nært The Boys på somme vis, men med animasjonsstil som minner om klassiske DC-seriar frå 90- og 00-talet får det ein heilt eigen type atmosfære å sjå brutale og kyniske realismeinnslag. (Det nærmaste eg har sett serien i animasjon før er vel Venture Bros, som har blitt meir og meir i denne retninga i seinare sesongar, men der er hovudfokuset alltid på humor og animasjonsstilen er ikkje så superhelttypisk.)

Stream-of-consciousness-assosiering til andre superheltting på fjernsyn som ikkje er innafor dei vanlege rammene: Eg likte ganske godt (den hadde litt tempoproblem) den kansellerte Jupiter's Legacy-serien på Netflix, som eg tykte landa pent på ein fin mellomting mellom hyperbrutale og kyniske The Boys og ei meir tradisjonell superheltsverd. Og i den andre retningen var Amazons The Tick-remake veldig gøy, sjølv om dens velfungerande kombinasjon av tøys og alvor nok vart overgått av Peacemaker no i vinter.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Enig i alle sammen, også ser jeg det er en ny serie på Netflix - The Guardians of Justice, men aner ikke noe annet om den enn tittelen. Superheltsjangeren trenger å vise bredden sin, og håper Marvel blir flinkere til det - noe Moon Knight kanskje vil få til?
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Heh, den hadde eg aldri høyrt om! Skal leggje] den i kalenderen, takk for tipset! Traileren ser noko sær ut, men premisset verkar solid nok -- noko omtrent på halvvegen mellom sesong 1 av Powers og The Boys.

Er liiiitt redd for at Moon Knight blir tannlaus sidan den skal på Disney+ saman med resten av Marvel-seriane (brente meg allereie på å ha litt for høge håp til Loki-serien på den fronten, etter at {i]WandaVision[/i] var overraskande utanfor boksen) ... men no kjem jo Netflix-Marvel til Disney+ om halvanna veke, og dei var jo langt meir kvasse i kantane enn offisiell MCU-produksjon, så kanskje det er eit teikn på at kommande produksjonar tør gå litt lengre i same retning. Kryssar fingrar! Hawkeye var temmeleg bra, men den var midt i smørauga sjangermessig på det Marvel 'alltid' har gjort bra, så det gjorde ikkje så mykje til eller frå på rullebladet deira i mine auge. Det er når dei skal forsøke vere litt annleis at det ofte skurrar, og Moon Knight blir vel definitivt litt annleis. Eg har omtrent null forhold til Moon Knight som karakter -- han har dukka opp i eit par Marvel Knight- og Avengers-crossoverar eg har lese, det er omtrent det heile -- men han har (på beste vis) rykte som Marvels Batman, og tonemessig er vel den fyrste karakteren dei har tatt for seg som ville vore meir naturleg med dei som gjekk i Netflix-katalogen enn med kinokarakterane, så har inntrykk av at det er ganske store forventningar å leve opp til frå fanskaren generelt. Håpar det leverer.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Når vi snakker om animasjon, superhelter osv., så har The Boys: Diabolical premiere på Amazon Prime Video i dag!
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ooooh, takk for tips! Så mykje fjernsyn og så lite tid ...
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Sett fire episodar no, Our Flag Means Death er ikkje fenomenal eller noko, men den har absolutt mykje bra!
Last edited by Loki on Mon Mar 14, 2022 13:02, edited 1 time in total.
Post Reply