Spot on!Gurthang wrote:Og av og til.
RO...
SEN..
...
...
BORG!
Fotball
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Haha, må være surt å vinne ligaen bare fordi linjemannen i Kristiansand er blind, da! 
Men uansett, grattis, Enga. Ta godt vare på gullet vårt til neste år!
Nå er det bare å be om at Molde vinner mot Moss eller Sandefjord, eller hvem det nå ble...
Men uansett, grattis, Enga. Ta godt vare på gullet vårt til neste år!
Nå er det bare å be om at Molde vinner mot Moss eller Sandefjord, eller hvem det nå ble...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hehe, og Rosenborg skulle hatt en uavgjort og fire seiere ekstra, så hadde de vunnet serien... 
Bare kødder; det som kunne vært er meningsløst å spekulere i.
Det som betyr noe er at Enga vant. Kanskje ikke de jeg helst så som vinnere, men pytt.
Gratulerer uansett!
Ikke feire seieren med måte, nå da...
Bare kødder; det som kunne vært er meningsløst å spekulere i.
Det som betyr noe er at Enga vant. Kanskje ikke de jeg helst så som vinnere, men pytt.
Gratulerer uansett!
Ikke feire seieren med måte, nå da...
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Det er da ladri noen som har hatt opsjon på gullet? Greit nok, Rosenborg har tatt det hvert år det siste tiåret, men de har da stort sett vært nødt til å kjempe om det... 
Og nei, dere tar det ikke neste år - dette året, samt det foregående, var kun en overgangsfase, hvor Rosenborg har benytta tida til å fornye enkelte deler av stallen. Makter de å fikse forsvars- og keeperproblemene sine, tror jeg trønderne vil ta gullet neste år. Men jevnt, det vil det forhåpentligvis bli.
Og nei, dere tar det ikke neste år - dette året, samt det foregående, var kun en overgangsfase, hvor Rosenborg har benytta tida til å fornye enkelte deler av stallen. Makter de å fikse forsvars- og keeperproblemene sine, tror jeg trønderne vil ta gullet neste år. Men jevnt, det vil det forhåpentligvis bli.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Jeg skjønner godt avgjørelsen til linjedommeren, vanskelig offside-situasjon. Noen kommentatorer mener også at den var riktig...Thomdril wrote:Nei.. Faktisk ikke. Husk at Ålesund faktisk skulle ha straffe, så det kunne fort blitt enda mer.. Men dette fortjente vi, etter superskuffelsen i fjor.Haha, må være surt å vinne ligaen bare fordi linjemannen i Kristiansand er blind, da!
ÆRE VÆRE VÅL'ENGA :!:
Når det er sagt, så ble Start snytt for seieren mot Ålesund på grunn av dårlig dømming. Et hårreisende straffespark, og et enda hardere rødt kort...
Gratulerer Vålerenga, men jeg håpet selvsagt på Start.