A Memory of Light.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Troe heller ikke at at han gjør det for penger...
Et problem han har er at det er kona hans som er editor for de siste bøkene... Hun blir ikke objektiv nokk....
Tror det det er viktig for han å avslutt på toppen av karieren sin... Derfor tror jeg at det er en real skjanse for at det kommer til å ta lang tid før den kommer ut.... Eller en mulighet på at han kanskje må skrive flere bøker
Et problem han har er at det er kona hans som er editor for de siste bøkene... Hun blir ikke objektiv nokk....
Tror det det er viktig for han å avslutt på toppen av karieren sin... Derfor tror jeg at det er en real skjanse for at det kommer til å ta lang tid før den kommer ut.... Eller en mulighet på at han kanskje må skrive flere bøker
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
Ikke med KoD. Der har TOR hatt en såkalt "full editorial cycle".Wolfbrother wrote: Et problem han har er at det er kona hans som er editor for de siste bøkene... Hun blir ikke objektiv nokk....
A Memory of Light - memoryoflight.com
-
Damien Frost
- Sitter

Tror ikke det hadde vært så sent jeg! Nå har jo serien blitt veldig populær, så det hadde jo vist hvor mye han hadde vært villig til å gi til veldedighet da! Tror det hadde blitt en god slump med penger!Ceres wrote:Mmm... det hadde vært en fin gjerning. Litt sent å begynne med bok tolv, men...
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
mhm
Har aldri sett for meg RJ som en pengegrisk tyner. Men jeg kjenner ikke karen, så gudene vet.
En god film er over to timer lang, (98% av gangene) for da får du med deg helheten og du føler du forstår det som skjer. Og slik er det med bøker også. En god tykk bok er bra. Kunne ønske alle bøkene hadde vært rundt 900-1000 sider (WoT altså). Og bok 12 rundt 1500-2000 sider. Personlig tviler jeg på at boka blir noe lenger enne 1100 sider. Men håpet er der
En god film er over to timer lang, (98% av gangene) for da får du med deg helheten og du føler du forstår det som skjer. Og slik er det med bøker også. En god tykk bok er bra. Kunne ønske alle bøkene hadde vært rundt 900-1000 sider (WoT altså). Og bok 12 rundt 1500-2000 sider. Personlig tviler jeg på at boka blir noe lenger enne 1100 sider. Men håpet er der
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Skulle tro han hadde nokk penger etter å ha vært internasjonal best selgre...
11 bøker som selger bra gir penger i kassa...
Derfor synes jeg at han godt kan bruke litt i veldedighet.
Når det gjelder lengden på bok tolv vil det være naturlig å skrive over 1000 sider som et minste krav. Det er såpass mye som skal ned på papir at det må være så mye...
11 bøker som selger bra gir penger i kassa...
Derfor synes jeg at han godt kan bruke litt i veldedighet.
Når det gjelder lengden på bok tolv vil det være naturlig å skrive over 1000 sider som et minste krav. Det er såpass mye som skal ned på papir at det må være så mye...
For once you have tasted flight you will
for there you have been,
for there you have been,
[off-topic]
Jeg syntes det er veldig bra å donere til gode formål. Men jeg er sterk motsander av selvreklameringa for det.
Så om Jordan har opparbeidet seg litt penger på boksalg må han mer en gjerne gi, men gjør det privat og ikke lag noen salgskampanje ut av det!
Jeg syntes det er veldig bra å donere til gode formål. Men jeg er sterk motsander av selvreklameringa for det.
Så om Jordan har opparbeidet seg litt penger på boksalg må han mer en gjerne gi, men gjør det privat og ikke lag noen salgskampanje ut av det!
A Memory of Light - memoryoflight.com