Kapittelsammendrag

Har du noen forslag til forbedringer eller synspunkter om siden?

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Kapittelsammendrag

Post by Stefan »

Leser New Spring nå, og for å huske handlingen bedre har jeg skrevet små referater fra de hvert kapittel... (for å gjøre arbeidet med bokanmeldelsen lettere). Usikker på om jeg kommer til å fortsette med dette, men vurderer å lage et slags system slik at dere brukere også kan legge inn sammendrag fra kapitler hvis dere ønsker det, slik at vi kanskje etterhvert får sammendrag fra alle bøkene.

Er dette interessant eller er det bare totalt "waste of time"? Vil ha en ordentlig diskusjon på dette, siden det ikke er noen mening i å lage noe som ingen vil lese...
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Jeg har sett fullstendige kapttelsammendrag fra hele serien et annet sted, vel og merke på engelsk, så jeg går ut ifra at det ikke er et must. Hvis noen virkelig vil ha det, kan de sikkert finne det et annet sted. Det hadde kanskje vært bedre (for ikke å si enklere Image) å bare linke til en slik side?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Ja, enig i det. Ville bare høre hva dere syntes om saken. :)
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

I tilfelle man er lat, er det jo alltid mulig å ganske "enkelt" (ja jøss...) oversette disse:

http://www.wotmania.com/chaptersummaries.asp

Sikkert ingen som har noe i mot det, så lenge man husker å nevne kilder, takke opphavsmann/kvinne og kanskje spør om lov på forhånd... :wink:
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply