Innlogging
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Har ikke d problemet jeg!!! Siden jeg altid trykker på ''Sjekk private meldinger'' for å logge på og deretter går til hovedsiden!!
Men tror jeg har d problemet når jeg logger på fra forsiden, men er ikke sikker, d er så lengesiden jeg gjorde d!!
Men tror jeg har d problemet når jeg logger på fra forsiden, men er ikke sikker, d er så lengesiden jeg gjorde d!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
I dag er første gang jeg logger på - på nytt til tross for at jeg alltid krysser av på "alltid pålogget" - og alle forumene var markert lest. Jeg har nok jinxet det. Huff...
EDIT: Og mens jeg holder på med å klage... Nå har det seg en gang slik at forumet også har begynt å tulle på et nytt område: Etter at en post har blitt postet, så viser det med farge på bjella at en ny post er kommet. Så leser jeg posten. Og så er bjella fortsatt farget.
Det er ikke noe stort problem, men irriterende likevel. Det var ikke sånt for ei uke eller to tilbake! Da fungerte alt som det skulle!
EDIT: Og mens jeg holder på med å klage... Nå har det seg en gang slik at forumet også har begynt å tulle på et nytt område: Etter at en post har blitt postet, så viser det med farge på bjella at en ny post er kommet. Så leser jeg posten. Og så er bjella fortsatt farget.
Det er ikke noe stort problem, men irriterende likevel. Det var ikke sånt for ei uke eller to tilbake! Da fungerte alt som det skulle!
Takk for forståelsen hvertfallCeres wrote:Tenkte bare å minne dere om problemet... Forstår at dere nok er midt inne i tentamensperioden deres, men bare så dere har det i bakhodet...(Dersom dere kan gjøre noe med det da! Jeg mener, det var jo ikke slik før... Håper dere kan det! )
Det er Eivind som har kunnskaper om phpbb-forumet, men jeg tror han ville ha fikset det allerede, hvis det var en løsning tilgjengelig...
Edit: Uten å ha sikre kilder til dette, så kan det hende det går tregt med dette fordi Eivind aldri bruker IE, og ser ned på de som gjør det
En løsning jeg har funnet, når jeg er på skolen og må bruke IE, er å logge inn ved å trykke på "svar på innlegg" i en vilkårlig tråd. Som kjent må man jo være pålogget for å skrive et svar, så da får man opp en innloggingsboks. Og når jeg deretter navigerer meg tilbake til hovedsiden, så er de postene jeg ikke har lest merket... Vet dette er en veldig midlertidig løsning, men det funker for meg, når jeg er på en annen pc enn den jeg har hjemme.
Man kan og logge på ved hjelp av ''Sjekk private meldinger'' d har ikke vært noe tull for meg når jeg gjør dette!!
Er enig i at IE er noe dritt!! Bruker d bare på skolen, for de er så dumme at de ikke har noe annet!! Jeg og en kamerat skal fikse opp hele PC-rommet på skolen, siden vi har PCgreier som elevbedrift! Og vi skal da ha en SpyWare og virus sjekk, og er ikke itvil om at d er mye drit som har utgangspungt i IE!!!!!
Er enig i at IE er noe dritt!! Bruker d bare på skolen, for de er så dumme at de ikke har noe annet!! Jeg og en kamerat skal fikse opp hele PC-rommet på skolen, siden vi har PCgreier som elevbedrift! Og vi skal da ha en SpyWare og virus sjekk, og er ikke itvil om at d er mye drit som har utgangspungt i IE!!!!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Jeg kan godt beskrive problemet, men teknsike termer er ikke min sterke side... Har nok bare en nettleser, så det er utelukket at ditt problem er mitt...
Jeg har krysset av for "alltid pålogget" eller noe slikt i profilen. Likevel hender det altså at jeg ikke er pålogga til tross for dette. Dette er i og for seg ikke noe stort problem, men litt irriterende. Dette er uavhengig av om jeg har brukt en annen maskin enn min egen gangen før(, og da logget meg inn på vanlig måte selvfølgelig).
Når jeg så prøver å logge meg på på framsida på forumet (på min egen maskin til tross for at jeg egentlig er "alltid pålogget") fungerer dette ikke første gangen. Andre gangen man gjør det samme pleier det som regel å fungere, og jeg blir innlogget.
Dobbelt-innlogging kan unngås dersom man enten logger inn ved å "sjekke private meldinger" eller ved å skrive et innlegg.
Noen få ganger har jeg også vært utsatt for at når jeg logger inn så er alle tema markert lest, til tross for at de ferreste er det, men det har bare skjedd meg to-tre ganger eller noe. Oftere hender det at temaet forblir markert ulest til tross for at det egentlig er lest. Disse siste tingene er ikke særlig nøye for min del, men jeg tenkte jeg skulle nevne dem med det samme jeg var igang.
Jeg har krysset av for "alltid pålogget" eller noe slikt i profilen. Likevel hender det altså at jeg ikke er pålogga til tross for dette. Dette er i og for seg ikke noe stort problem, men litt irriterende. Dette er uavhengig av om jeg har brukt en annen maskin enn min egen gangen før(, og da logget meg inn på vanlig måte selvfølgelig).
Når jeg så prøver å logge meg på på framsida på forumet (på min egen maskin til tross for at jeg egentlig er "alltid pålogget") fungerer dette ikke første gangen. Andre gangen man gjør det samme pleier det som regel å fungere, og jeg blir innlogget.
Dobbelt-innlogging kan unngås dersom man enten logger inn ved å "sjekke private meldinger" eller ved å skrive et innlegg.
Noen få ganger har jeg også vært utsatt for at når jeg logger inn så er alle tema markert lest, til tross for at de ferreste er det, men det har bare skjedd meg to-tre ganger eller noe. Oftere hender det at temaet forblir markert ulest til tross for at det egentlig er lest. Disse siste tingene er ikke særlig nøye for min del, men jeg tenkte jeg skulle nevne dem med det samme jeg var igang.
Urban tilværelse



