Prologen Ravens (ikke spoiler!)
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Den Fortapte
-
- Sitter
Dere som ikke har sett den kan lese sammendraget HER!
Er jo tydeligvis kortet en god del ned, men dere skjønner liksom hovedpoenget.
Er jo tydeligvis kortet en god del ned, men dere skjønner liksom hovedpoenget.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
- Den Gjenfødte Dragen
Hvis noen er interessert i Glimmers, har jeg den liggende på hd'en, tror jeg... (Det er i alle fall prologen til CoT). IM meg, så skal jeg sende den til dere...
EDIT: Det er ikke prologen, men første kapittel....
EDIT: Det er ikke prologen, men første kapittel....
Last edited by Terje on Sun Nov 20, 2005 15:11, edited 1 time in total.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
- Den Gjenfødte Dragen
Eh, hehe, det er jo redistribusjon av kopibeskytta materiale. Men jeg fant den jo opprinnelig på wotmania, via en link på hovedsida deres, så...Eivind wrote:Kan jeg bare spørre dere begge to om hvorfor dere skriver i hvitt?
Er egentlig ikke helt sikker, nå som jeg tenker over det.

"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Jeg sier bare det er tilgjengelig, det er bare en konstatering av fakta 
Desverre står det eksplisitt i betingelsene til B-One at vi ikke har lov til å linke til slike sider. Selv syns jeg jo det er bare tull, det er brukerne som selv er ansvarlige for hva de gjør, vi kan ikke være ansvarlig for det. Men, best å være på den sikre siden. Ikke det at jeg tror B-One har ressurser til å sjekke dette forumet om referanser til sider som tilbyr opphavsrettsbeskyttet materialet. Og hva om man faktisk har tillatelse til det opphavsbeskyttede materialet?
BTW, det er heller ikke lov til å oppfordre til ulovlige ting, som å laste ned

Desverre står det eksplisitt i betingelsene til B-One at vi ikke har lov til å linke til slike sider. Selv syns jeg jo det er bare tull, det er brukerne som selv er ansvarlige for hva de gjør, vi kan ikke være ansvarlig for det. Men, best å være på den sikre siden. Ikke det at jeg tror B-One har ressurser til å sjekke dette forumet om referanser til sider som tilbyr opphavsrettsbeskyttet materialet. Og hva om man faktisk har tillatelse til det opphavsbeskyttede materialet?
BTW, det er heller ikke lov til å oppfordre til ulovlige ting, som å laste ned

Er jo ingen (uten om admins) som har oppfordret til nedlasting da!!
Og vi linker jo ikke til noe!! Vi sier bare at vi har noe, og at vi fant d på en internet side!!
PS: jeg har IKKE lastet d ned med et program!
Og vi linker jo ikke til noe!! Vi sier bare at vi har noe, og at vi fant d på en internet side!!
PS: jeg har IKKE lastet d ned med et program!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere