Beklagelser

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven

Beklagelser

Post by Taraisilwèn »

Burde kanskje ikke lage en egen um.."thread" (dårlig ordforråd i norsk av og til), men vet ikke helt hvor jeg isåfall skulle poste unnskyldningen min. Ikke det at det er så veldig viktig for dere å høre unnskyldningen min sikkert, men jeg vil si den likevel:P

Min egen bærbare pc som jeg bruker mest funker ikke oj jeg ahr derfor glemt helt ut denne siden, nesten. Derfor har jeg ikke vært inne her på en god stund, og vil bare beklage for det!

:oops: :( :evil:
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven

Post by Taraisilwèn »

*sukk* men vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være den første tiden fremover nå, blir ikke så mye tid foran dataen av en eller aen grunn :?
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Det går så bra så. Noen perioder har man rett å slett ikke så mye tid til internett. Men da pc'n ikke funker, er det hvertfall lett å glemme av det. Har selv en del problem med internett, å da blir det fort til at man ikke gidde på datarommet på skolen hele tiden.
Men en ting som gjør at man prøver å stikke innom så ofte som mulig, er jo at en har utrolig mye å ta igjen hvis en er lenge borte!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Ja, d er sykt mye å ta igjen dersom man er lenge borte!!
Men når jeg først er inne, så skjer d jo nesten ingen ting!!!!!

Men kommer til å være her mer nå, fordi nå kommer d trådløst nettverk på skolen, weeee!!!! Da skal nok datan komme med på skolen ja!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

jeg har flaks i så henseende... egen lap-topp med fri internett tilgang gjennom hele skoledagen, i alle timene og friminuttene... sitter en del da, om noen lurte på hvorfor postene mine kommer på litt pussige tidspunkter... :P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Velkommen tilbake! Alltid godt å se at medlemmer ikke blir borte, men bare tok ei lita pause... :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven

Post by Taraisilwèn »

thanx guys :D
~Mat Cauthon
Post Reply