Burde kanskje ikke lage en egen um.."thread" (dårlig ordforråd i norsk av og til), men vet ikke helt hvor jeg isåfall skulle poste unnskyldningen min. Ikke det at det er så veldig viktig for dere å høre unnskyldningen min sikkert, men jeg vil si den likevel:P
Min egen bærbare pc som jeg bruker mest funker ikke oj jeg ahr derfor glemt helt ut denne siden, nesten. Derfor har jeg ikke vært inne her på en god stund, og vil bare beklage for det!
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Det går så bra så. Noen perioder har man rett å slett ikke så mye tid til internett. Men da pc'n ikke funker, er det hvertfall lett å glemme av det. Har selv en del problem med internett, å da blir det fort til at man ikke gidde på datarommet på skolen hele tiden.
Men en ting som gjør at man prøver å stikke innom så ofte som mulig, er jo at en har utrolig mye å ta igjen hvis en er lenge borte!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
jeg har flaks i så henseende... egen lap-topp med fri internett tilgang gjennom hele skoledagen, i alle timene og friminuttene... sitter en del da, om noen lurte på hvorfor postene mine kommer på litt pussige tidspunkter...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.