Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Betyr vel noe som:
Løslat meg, Moderator. Jeg er en fri mann. Jeg er ikke noe Moderator kjøtt. Løslat meg!!
Edit: Skrev samtidig som incanus!!
Løslat meg, Moderator. Jeg er en fri mann. Jeg er ikke noe Moderator kjøtt. Løslat meg!!
Edit: Skrev samtidig som incanus!!
Last edited by Ashaman on Fri Nov 18, 2005 23:03, edited 2 times in total.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Damien Frost
- Sitter

Ok, det hørtes litt bedre ut enn det jeg fikk til. Men jeg fant ut at det hadde noe med en fri mann å gjøre da!incanus wrote:Er eit litt modifisert sitat frå då Mat vart helbreda i Tårent. det tyder:
"Eg er ein fri mann, Moderator. Eg er ikkje noko Moderator-bytte."
Opprinneleg var det Aes Sedai, ikkje Moderator...
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Taraisilwèn
- Hengiven

Nick Bruker det samme på de alle forum, er en oversettelse av marie på alvisk (alltid så orginal jeg
).
Avatar Endelig fikk jeg også en avatar..! Denne er også en jeg har på noen andre forum og er en alv, og som da passer til navnet, litt. Men har vurdert om jeg heller skulle finne en fra WoT..hm...
Signatur Litt intern humor, bare tok denne i farten, men har egentlig treget litt på valget. Har alltid problemer med å bestemme meg.
Avatar Endelig fikk jeg også en avatar..! Denne er også en jeg har på noen andre forum og er en alv, og som da passer til navnet, litt. Men har vurdert om jeg heller skulle finne en fra WoT..hm...
Signatur Litt intern humor, bare tok denne i farten, men har egentlig treget litt på valget. Har alltid problemer med å bestemme meg.
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
~Mat Cauthon
Nick Begynnte når jeg og en kompis skulle spille på nettverk...Fant bare på et navn i farta, og siden jeg er "litt" glad i smultringer så ble d d... og etter den dagen har jeg kalt meg $multr1ng overalt...
Avatar Har akkurat bytta til en jeg hadde på datan...(Tusen takk for hjelpa Eivind!
) Trenger vel kanskje ikke forklare hvorfor jeg bruker den, siden den matcher navnet mitt
Signatur Har bare funnet denne på nettet.... den er bare midlertidig, til jeg finner en jeg liker eller kommer på en!
(Og nettsidene er bare noen jeg syns er litt "kule")
Avatar Har akkurat bytta til en jeg hadde på datan...(Tusen takk for hjelpa Eivind!
Signatur Har bare funnet denne på nettet.... den er bare midlertidig, til jeg finner en jeg liker eller kommer på en!
(Og nettsidene er bare noen jeg syns er litt "kule")
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Bytta avatar, til
, av den enkle grunn at det er favorittenheten min fra favorittspillet mitt - en ridder fra Sid Meier's Civilization II. Like god på forsvar og angrep som en legion, men dobbelt så rask. 
Uansett er det også en av spillets stiligste enheter, rent estetisk.
Uansett er det også en av spillets stiligste enheter, rent estetisk.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
hmm
I starten hadde jeg ti forskjellige nick names på mange forskjellige forumer, emalis, msn. Så hver gang jeg lagde en nye en glemte jeg enten navnet eller passordet. Så for en stund siden tenkte jeg at nå må jeg ha ett jeg kan bruke over alt. Så via den tanken fant jeg ut at jeg måtte ha noe nøytralt som ikke var navnet mitt. Å kalle seg slakteren på et bokforum er vel lit uheldig. Og hoppe rundt i et internett skytespill og hete Aiel man (litt tøff faktisk
) er vel også litt uheldig. Så en dag kontaktet en kamerat meg på msn og kalte meg ludde. Noe som jeg ble kalt da jeg var yngre. De syntes jeg minte om ludvik i flåklypa. Så ble det til slutt ludde.
Avataren min reflekterer min hjernekapasitet... nok om det.
Og signeringen min valgte jeg ut i fra at den er veldig humorisktisk. Eller hva? ikke det?
Avataren min reflekterer min hjernekapasitet... nok om det.
Og signeringen min valgte jeg ut i fra at den er veldig humorisktisk. Eller hva? ikke det?
Re: hmm
Var det ironisk? Du har ikkje noko signatur for augeblikket...ludde wrote:Og signeringen min valgte jeg ut i fra at den er veldig humorisktisk. Eller hva? ikke det?
Apropos:
Eg har endra min. Følte det var på tide med litt forandring.
Den kjem frå New Spring, for dei som lurte, og er fyrsteinntrykket til Lan etter at han har fått vite at Moiraine er Aes Sedai.