Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Også "ny" avatar:

Jeg syntes den andre ble for smal, så jeg har slitt i nesten en time i Windows Photo Editor for å gjøre denne a) bred/høy nok til å passe kravene, c) gjøre dette uten å ødelegge gjennomsiktigheta i bakgrunnen, d) gjøre dette uten å krympe bildet, siden det er lite og vanskelig nok å se som det er, og e) sørge for at det ikke ble svart-hvitt, eller noe sånt. I tillegg tok det meg tid å lære hvordan beskjæringsverktøyet fungerer.
Men nå er ting mer symmetriske!
(Ordnung muss sein, vett'...
)

Jeg syntes den andre ble for smal, så jeg har slitt i nesten en time i Windows Photo Editor for å gjøre denne a) bred/høy nok til å passe kravene, c) gjøre dette uten å ødelegge gjennomsiktigheta i bakgrunnen, d) gjøre dette uten å krympe bildet, siden det er lite og vanskelig nok å se som det er, og e) sørge for at det ikke ble svart-hvitt, eller noe sånt. I tillegg tok det meg tid å lære hvordan beskjæringsverktøyet fungerer.
Men nå er ting mer symmetriske!
(Ordnung muss sein, vett'...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Damien Frost
- Sitter

Kanskje den eine er offiser og får lov til å ri i klar tet eller noko. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Det får det jo bare til å se mer realistisk ut. Det er tross alt umulig å stille opp et ledd med kavaleri på helt rett linje...Damien Frost wrote:Hmm, det var litt større mellomrom mellom de to til venstre enn de to til høyre terje..
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Damien Frost
- Sitter

Aa-Ha! Når har jeg funnet meg en ny signatur! Satt så så litt på den sida incanus kom med, å fant denne:
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Humret litt da jeg leste den, så det får bli den til jeg kanskje finner meg en som er bedre!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
Humret litt da jeg leste den, så det får bli den til jeg kanskje finner meg en som er bedre!
-
Daughter of the Nine Moon
- Mørkefrende

Valgte navnet fordi man liker denne personen meget godt. Skulle gjerne endt navnet med en liten, enkel s, men forumsiden ville at man skulle begrense seg. Likte tittelen helt fra jeg så aelfinn-profetien og var hoppanes sprettanes glad den dagen en leste den boken der man får vite hvem denne personen er.
Avataren er som alle kanskje ikke har lagt merke til Lanfears "merke" i bøkene.
Egentlig hadde man lyst på en annen signatur, men ettersom det var særdeles spoilerbefengt (tatt fra KoD).
Signaturen man egentlig ville ha var:
Beware the fox that makes the ravens fly, for he will marry you and carry you away.
Beware the man who remembers Hawkwing's face, for he will marry you and set you free.
Beware the man of the red hand, for him you wil marry and none other.
Avataren er som alle kanskje ikke har lagt merke til Lanfears "merke" i bøkene.
Egentlig hadde man lyst på en annen signatur, men ettersom det var særdeles spoilerbefengt (tatt fra KoD).
Signaturen man egentlig ville ha var:
Beware the fox that makes the ravens fly, for he will marry you and carry you away.
Beware the man who remembers Hawkwing's face, for he will marry you and set you free.
Beware the man of the red hand, for him you wil marry and none other.
Last edited by Daughter of the Nine Moon on Sat May 26, 2007 20:54, edited 3 times in total.
Du finner idioter over alt. På hele kloden.
Jeg sier ofte til meg selv: Malin, du er ikke alene.
Hva med ekornverdet?
Jeg sier ofte til meg selv: Malin, du er ikke alene.
Hva med ekornverdet?
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Ny sig:
Hopefully, Eliada will be burned at a stake while the Novices and the Accepted do a coordinated dance around the flames (which, of course, won't be One Power flames, but real ones, so no oaths are broken).
I dagens quick poll på wotmania, svarte et medlem som kalte seg rose sedai. Dette var en del av svaret hennes, og jeg syntes det var vittig, så jeg kopierte det.
Hopefully, Eliada will be burned at a stake while the Novices and the Accepted do a coordinated dance around the flames (which, of course, won't be One Power flames, but real ones, so no oaths are broken).
I dagens quick poll på wotmania, svarte et medlem som kalte seg rose sedai. Dette var en del av svaret hennes, og jeg syntes det var vittig, så jeg kopierte det.
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.