Jeg vil si du har 8 knallgode bøker å glede deg til, og 2 litt mindre gode. Forhåpentligvis vil Knife of Dreams tilhøre den første gruppa.fei wrote:Ja ja. Nå har jeg lest prologen til bok nr 2. Nå er forventningene skyhøye. Tror dere de blir infridd?
Er The Wheel of Time noe jeg burde lese?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Ja. Etter 400 sider av bok nr2 er jeg fortsatt hekta, mer og mer. Jeg har en kompis som har lest de 6 første bøkene, han har spoilet noe av handlingen fremover så nå gleder jeg meg bare enda mere, spesielt til å starte på den 4. boken. Jeg hadde håpet på at den siste boken skulle være utgitt når jeg hadde lest de første 11 bøkene, men ser ikke ut til det skjer. Jeg kommer til å ha lest ut de bøkene jeg har på noen mnd for så å måtte vente i årevis på avslutningen. Hmrf!
Ventingen er halve moroa.fei wrote:Ja. Etter 400 sider av bok nr2 er jeg fortsatt hekta, mer og mer. Jeg har en kompis som har lest de 6 første bøkene, han har spoilet noe av handlingen fremover så nå gleder jeg meg bare enda mere, spesielt til å starte på den 4. boken. Jeg hadde håpet på at den siste boken skulle være utgitt når jeg hadde lest de første 11 bøkene, men ser ikke ut til det skjer. Jeg kommer til å ha lest ut de bøkene jeg har på noen mnd for så å måtte vente i årevis på avslutningen. Hmrf!
Du har så utrolig mye bra lesing foran deg. Har du fått en del spoilere så forstår jeg at du gleder deg til bok 4 ja. Rand gjør en del heftige ting med kraften i den boken ja!fei wrote:Ja. Etter 400 sider av bok nr2 er jeg fortsatt hekta, mer og mer. Jeg har en kompis som har lest de 6 første bøkene, han har spoilet noe av handlingen fremover så nå gleder jeg meg bare enda mere, spesielt til å starte på den 4. boken. Jeg hadde håpet på at den siste boken skulle være utgitt når jeg hadde lest de første 11 bøkene, men ser ikke ut til det skjer. Jeg kommer til å ha lest ut de bøkene jeg har på noen mnd for så å måtte vente i årevis på avslutningen. Hmrf!
-
Damien Frost
- Sitter

- Posts: 690
- Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
- Location: Bodø
Hmmm.. Nå ble da jeg også veldig spent her da. Er halveis i 3ern nå, så da er det ikke lenge igjen!Treveler wrote:Du har så utrolig mye bra lesing foran deg. Har du fått en del spoilere så forstår jeg at du gleder deg til bok 4 ja. Rand gjør en del heftige ting med kraften i den boken ja!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
hehe, bok 3 er minst like bra som bok2. og igjen, den scenen er bare helt herlig!!! lo høyt jeg også. nå kommer ikke flere av scenene i bok 1 langt bak de heller altså, men den scenen er genial!!! 
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
bare lurer, hvem er det du regner til den andre gruppa??Stefan wrote:Jeg vil si du har 8 knallgode bøker å glede deg til, og 2 litt mindre gode. Forhåpentligvis vil Knife of Dreams tilhøre den første gruppa.fei wrote:Ja ja. Nå har jeg lest prologen til bok nr 2. Nå er forventningene skyhøye. Tror dere de blir infridd?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Damien Frost
- Sitter

- Posts: 690
- Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
- Location: Bodø
Den scena var skikkeli bra den ja!Treveler wrote:hehe får se om du tar igjen Damien da!![]()
I bok tre finnes en av mine absolutte favoritt scener når Mat setter et par eplekjekke sverdjupplinger på plass. Kanskje første gang jeg lo høyt av å lese en bok!
Å jeg tror nok ikke det blir noen problemer med å ta meg igjen nei, har ikke fått leste hele uka nå. Damn skole!!
Disse sidene tok jeg på rappen den siste natta jeg! Måtte bare lese den ut med en gang! Var litt trøtt i forelesninga dagen etter...fei wrote:Da var jeg igang med 3. bok. Jeg tror jeg holdt pusten de siste 75 sidene av bok 2. Håper bok 3 er bra den også.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara




