Tråden for kvinnelige problemer av ymse art

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

:P

Det er kanskje irrelevant om en kjæreste er høyere eller lavere, men jeg må innrømme at jeg ikke akkurat ofte er tiltrukket av gutter som er lavere og/eller yngre enn meg...
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Jepp - det er kanskje irrelevant, men jeg snakket ikke om kjærlighet, jeg snakket om tiltrekkning. Må det være høyt, eller kan han/hun like gjerne væe lav? Og er det slik at gutter helst vil ha jenter som er lavere enn seg og jenter helst vil ha gutter som er høyere enn seg selv?
Urban tilværelse
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ceres wrote:Og er det slik at gutter helst vil ha jenter som er lavere enn seg
Da jeg var yngre, foretrakk jeg lave jenter, men i dag er ikke sånt noe jeg bryr meg om. Intelligens og geekiness er mye viktigere enn høyde.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Høyde? I og for seg irrelevant, men jeg må innrømme at jeg liker lave jenter. Altså lave, ikke bare lavere enn meg. Og skulle jeg nå finne ei jente som var høyere enn meg? Hmm... det kan vel sikkert skje det, men jeg har ikke videre tro på det.

Og Terje: Skostørrelse og høyde henger ofte sammen.

(Har ikke noe med diskusjonen som sådan, men det snek seg med :P )
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Og du vet hva de sier om folk med store sko? :D
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

At de har store føtter?

Selv foretrekker jeg jenter som er lavere enn meg, og slik tror jeg de fleste føler. Henger vel noe sammen med gamle roller begge veier som dominans/behov for beskyttelse-behov for å beskytte.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

skal noe til å finne en gutt (i en passende aldersgruppe) som er under 1.60, så det har forsåvidt aldri vært noe problem.
tja, jo, kanskje det.

sitter for den blå ajah.
Eirin
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Eirin »

Jeg bryr meg vel egentlig ikke så mye om hvor høye folk er, bare jeg ikke får vondt av å se opp eller ned på dem:P
"Guns don't kill people,
People kill people.
And homeworks do to!"
-Ingvild
the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

jeg fåretrekker høye gutter jeg :D men siden jeg er så lav er ikke det noe problem :lol:
like a butterfly i fly
like a rock i fall
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Jeg også er lav. Er under 1.60 faktisk :? og jeg liker gutter som er hvertfall en ti cm høyere enn meg! Ikke et must, men veldig greit.

Å ha en gutt som er lavere enn meg er bare sykt! Nej det er ikke noe for meg. Jeg syns gutter skal være både høye og gjerne sterke som kompansasjon for min egen mangel på både høyde å styrke... Som de sier på en eller annen dansk reklame..! Det handler om å føle seg Trygg!
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

Shallis wrote:Jeg også er lav. Er under 1.60 faktisk :? og jeg liker gutter som er hvertfall en ti cm høyere enn meg! Ikke et must, men veldig greit.

Å ha en gutt som er lavere enn meg er bare sykt! Nej det er ikke noe for meg. Jeg syns gutter skal være både høye og gjerne sterke som kompansasjon for min egen mangel på både høyde å styrke... Som de sier på en eller annen dansk reklame..! Det handler om å føle seg Trygg!
hehe hadde noen gutter hvert under 150 og gått i tiende snart hadde jeg ledd hvis det ikke var en grund da..
like a butterfly i fly
like a rock i fall
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

the black wind wrote:
Shallis wrote:Jeg også er lav. Er under 1.60 faktisk :? og jeg liker gutter som er hvertfall en ti cm høyere enn meg! Ikke et must, men veldig greit.

hehe hadde noen gutter hvert under 150 og gått i tiende snart hadde jeg ledd hvis det ikke var en grund da..
Jeg så en sånn en. Han var 17 år, men så ut som om han var 8. Tragisk lav og sinnsykt spinkel.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Under 1¨50... Ingen av jentene i klassen min hvar så lave. Tror uansett de aller fleste guttene blir godt over 1'70, og dermed høyere enn de fleste jentene.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Akira wrote:
the black wind wrote:
Shallis wrote:(...)
Jeg så en sånn en. Han var 17 år, men så ut som om han var 8. Tragisk lav og sinnsykt spinkel.
jeg klarte ikke tro det da han sa det, krevde å se bevis på alderen hans. og det viste seg å stemme.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Faile wrote:
Akira wrote:
the black wind wrote: hehe hadde noen gutter hvert under 150 og gått i tiende snart hadde jeg ledd hvis det ikke var en grund da..
jeg klarte ikke tro det da han sa det, krevde å se bevis på alderen hans. og det viste seg å stemme.
Han lille ungen kommer aldri til å bli større. :lol:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Locked