SAU wrote:
Dette er hva jeg så meget treffende kaller et pyramidesitat.
Ligner mer på en ziggurat...
Hva er egentlig en ziggurat? *Uvitende fjott*
Wikipedia: (for et vanvittig nyttig redskap! )
A zig·gu·rat (zĭg`ə-răt) is a temple tower of the ancient Mesopotamian valley and Persia, having the form of a terraced pyramid of successively receding storeys.
A zig·gu·rat (zĭg`ə-răt) is a temple tower of the ancient Mesopotamian valley and Persia, having the form of a terraced pyramid of successively receding storeys.
Høh. Det stod faktisk ein beskrivelse av slike tempel på pensumet mitt i vår, og eg hugsar likevel ikkje at den beteknelsen blei brukt. XD Tenk så mykje enklare det hadde vore å hugse om dei berre hadde oppgitt eit fordømt namn på det.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
hehe, har heller ikke store planer om å ta lappen så fort jeg fyller atten. det er en måned til, og jeg har ikke begynt å ta kjøretimer engang.
har det da ikke travelt. trives med bussen, jeg. dessuten har jeg nok av venner jeg kan utnytte som sjåfører.
Ja, vi endret på rangene slik som det. Hvis det er greit for dere at dere alle blir degradert, så kan vi sikkert gjøre dem vanskeligere å oppnå. Forresten kan vi vel endre til norske ranger og?
Ikke noe prob å bli felles degradert. Heller det enn å være på det øverste nivået i fem år til (eller hvor lenge det enn blir til siste bok er ferdigdiskutert...).