Du vil stige oppover i gradene etter en viss mengde poster, så her er det bare å skrive inn!
Ranger
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Ranger
Vi har nå gjort ferdig rang-systemet vårt, som vi forøvrig har hentet fra the Black Tower. Rangene er derfor : (Peasant), Soldier, Dedicated, Asha'man og til slutt M'hael.
Du vil stige oppover i gradene etter en viss mengde poster, så her er det bare å skrive inn!
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Det var bare en ting jeg kom til å tenke på...
På et annet forum rykker du først opp fra første rang når du har 20 poster, mens jeg nå har 20 poster, og er oppe i tredje rang allerede. Er ikke det litt tidlig?
Burde dere ikke, når dere har valgt et så begrenset rangsystem som Black Tower-rangene tross alt er, ha lagt lista for å avansere i gradene litt høyere?
På et annet forum rykker du først opp fra første rang når du har 20 poster, mens jeg nå har 20 poster, og er oppe i tredje rang allerede. Er ikke det litt tidlig?
Burde dere ikke, når dere har valgt et så begrenset rangsystem som Black Tower-rangene tross alt er, ha lagt lista for å avansere i gradene litt høyere?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Jo, du har et poeng der
Men vi øker grensene kontinuerlig, men siden vi nå har såpass få brukere, så er grensene lave...
F.eks. så har du hatt en veldig høy aktivitet
og du fortjener derfor ganske høy rang. Hadde grensen for å rykke opp til første nivå vært 25, så ville alle vært Peasants nå. Må ha litt variasjon...
Uansett, meget positivt at du kommer med innspill om siden vår, det er akkurat det vi trenger...
PS! Øker grensene littegrann nå...
Men vi øker grensene kontinuerlig, men siden vi nå har såpass få brukere, så er grensene lave...
F.eks. så har du hatt en veldig høy aktivitet
Uansett, meget positivt at du kommer med innspill om siden vår, det er akkurat det vi trenger...
PS! Øker grensene littegrann nå...
Endre i veg, og berre ver kreativ, titler kan vere gøy.
De treng ikkje sei i frå om alle, heller - til dømes kan de legge inn ein tittel ein kun har medan ein har AKKURAT femti (dvs ein får ein ny på 51) poster og ikkje sei i frå om den, og så sjå kor lenge det går for nokon legg merke til den... 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Og eg vil ikkje bli nokon stinkande Aes Sedai.Stine wrote:jaaa! jeg vil vel ikke bli noen asha'man. hrmph.
(...which begs the question, kan ein bli ein Dreadlord? Eller False Dragon? Eller Bard! (Thom Merrilin forever!)
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Vel, om ein får Aes Sedai-ranger burde ein jo få Amyrlin som ekvivalent til M'Hael, det seier vel seg sjølv.Stine wrote:eller amyrlin?
-
Guest