Sommeren
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Bade er noe en kan gjøre når svabergene er så varme at du ikke kan gå barbent på dem. Da er det herlig å kaste seg i det iskalde vannet, for så å klatre opp igjen og legge seg i sola. Med mindre en finner ei grunne hvor vannet er varmt, og forholda på bunnen er slik at det er mulig å ligge/sitte uten å drukne eller få shortsen full av sand og stein. Finner en et slikt sted, trenger en ikke å gå opp igjen i det hele tatt, før sola blir borte og vinden kommer ned fra fjellene. 
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Det er ikke mye variasjon der i gården, nei. 
Hehehe, stiller man seg lagomt til for hogg, er det bare å bøye nakken og vente på sverdet. Samt tilby skarpretteren en brynestein.
(Ikke at den forrige posten min var så jævlig seriøs at det gjør noe, men.
)
Hehehe, stiller man seg lagomt til for hogg, er det bare å bøye nakken og vente på sverdet. Samt tilby skarpretteren en brynestein.
(Ikke at den forrige posten min var så jævlig seriøs at det gjør noe, men.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
tilbake til bading(sexprat kan man ta over msn, blir fort of topic
):
bading driver jeg med fra isen går, til elva fryser igjen. bortsett fra når vårflommen kommer. (badeplassen er ca 200 meter fra en ganske kraftig foss)
det er gøy å bade. variasjon er gøy!(uten at det skal trekkes over i andre sammenhenger)
bading driver jeg med fra isen går, til elva fryser igjen. bortsett fra når vårflommen kommer. (badeplassen er ca 200 meter fra en ganske kraftig foss)
det er gøy å bade. variasjon er gøy!(uten at det skal trekkes over i andre sammenhenger)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.