Nå som sommeren nærmer seg med stormskritt, og jammen på tide. Lurer jeg på hva dere gleder dere til med sommeren, og hva slags planer dere har.
Reise? Sommerjobb? Bare feire hjemme?
Selv planlegger jeg å jobbe hele sommeren, men jeg gleder meg veldig uansett.
Det jeg liker aller best med sommeren er å pakke engangsgrillen, ta turen til sjøen med venner, og grille å bade til sola går ned.
Ellers setter jeg pris på å kunne lese ute i sola. Godt å slippe å råtne på rommet med ei god bok
skal bare være hjemme tror jeg... mulig jeg drar en tur til tyrkia, belgia eller polen, men jeg er ikke sikker på om jeg gidder. mulig det blir sommer jobb også, men jeg legger minst mulig planer nå. bortsett fra en: jeg skal slappe av!
Edit: joda, hold på å glemme det. sommerland i bø! pakk badetøyet Ashie
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
det kommer litt an på om jeg kommer inn på noen skole neste år... hvis jeg gjør det må jeg finne jobb og tak over hodet i nærheten av skolen.
forhåpentligvis klarer jeg å finn meg en jobb her hvis jeg ikke kommer inn der jeg vil. så skal jeg tjene penger. og når jeg har tjent masse, skal jeg kjøpe meg en hest. men det blir nok en god stund etter sommeren i såfall..
så egentlig må jeg bare jobbe uansett. hvis jeg får en jobb, altså.
også skal jeg skrive en hel del, og feste og spille piano og padle rundt i skjærgården. henge mest mulig sammen med vennene mine, før vi blir spredd for alle vinder... hm, og kanskje jeg tar en tur til london, hvis jeg føler meg litt smårik.
Har planer om å skaffe meg sommerjobb for noen uker eller noe sånn... Slappe av og more meg med kompiser så klart. Skal sikkert reise på en liten ferie tur, hvor aner jeg ikke enda, men blir vell sikkert et sted. Bade mye, bø sommerland (Off course) Kanskje litt camping (Både i cs og i real life )
Lese... Ja kommer ikke på mer i farten..
hehe, var kanskje litt tidlig med en sommertråd før påske, jula varer tross alt helt til påske, men var nydelig vær her på søndag, lå ute i sola i tskjorte ved sjøen å spiste rundstykker og eventyrsjokoldade, toppet med druer. Ble litt inspirert. Gleder meg så, skal bli fint å gå eller sykle til jobb i sola og.
Starter ferien med en ca to ukers tur til Fotball-VM i Tyskland, for å se på Sverige . Har lyst til å finne på noe med de andre gutta, men ser vel ut til at jeg er den eneste som brenner for interrail. Noe finner vi nok alltids på hvertfall, ferdige med videregående og greier .