Hehe... tenk om vi er en bunsj med førtiåringer til slutt?
Ranger
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Vi kan nokk bli sittende en stund ja, dersom RJ ikke lager en enedligb slutt, noe jeg tviler på han gjør, så må vi vell diskutere hva som skjer etter siste bok!!!!!! Vi må jo finne ut dette!! D vil ikke forundre meg om jeg er aktiv her om 5 år++ Finner jo noe nytt hver gang jeg leser en bok omigjen!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Oi, pokker! Bare 14 poster unna! Jeg må begynne å spamme.Stefan wrote:Ja, hvor har det blitt av Loki?terje wrote:Når alle bøkene er skrevet og utgitt, vil vi sitte her og skrive fan fiction til hverandre...
Uansett, jeg er skuffa over at det ikke er mer konkurranse til tittelen min...
Jeg er vel nærmest nå, men jeg er admin (ta'veren).
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Hah, jeg sitter med admin-rettigheterterje wrote:Oi, pokker! Bare 14 poster unna! Jeg må begynne å spamme.Stefan wrote:Ja, hvor har det blitt av Loki?terje wrote:Når alle bøkene er skrevet og utgitt, vil vi sitte her og skrive fan fiction til hverandre...
Uansett, jeg er skuffa over at det ikke er mer konkurranse til tittelen min...
Jeg er vel nærmest nå, men jeg er admin (ta'veren).
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

På visse andre forumer, har jeg sett at du får ny rang ved f.eks. 800, og så ligger neste rang ved 2000 eller noe sånt. Her er selvsagt ikke aktiviteten stor nok til å rettferdiggjøre noe sånt (ennå
), men det er uansett bra at dere endret ting.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Nei, som du sier så er ikke aktiviteten stor nok enda. Vi vil nok endre ytterligere i fremtiden.terje wrote:På visse andre forumer, har jeg sett at du får ny rang ved f.eks. 800, og så ligger neste rang ved 2000 eller noe sånt. Her er selvsagt ikke aktiviteten stor nok til å rettferdiggjøre noe sånt (ennå), men det er uansett bra at dere endret ting.
Er d ingen som er M'Halen(moderator) lenger eller har jeg sett feil??
Fillern, akkuratt biltt Asha'man og så må jeg plutselig ha hundre poster til for å bli d!!!!! Men d er bare å skrive ivei!!
Fillern, akkuratt biltt Asha'man og så må jeg plutselig ha hundre poster til for å bli d!!!!! Men d er bare å skrive ivei!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Taraisilwèn
- Hengiven