Page 2 of 2

Posted: Thu Sep 07, 2006 20:51
by pdragon
noen som kan si meg om det er admin som avgjør om jeg kan få en avtar?evt hvordan man får det?finner ikke ut av det her,,, :cry:

Posted: Fri Sep 08, 2006 8:52
by Faile
dem legger du da til selv...

Posted: Fri Sep 08, 2006 10:33
by Torbjørn
Klikk på "Profil" i menyen øvst og sjå nederst på den sida (under "Kontrollpanel for avatarer"). Der limer du inn adressa til biletet du vil bruke. Det biletet må ligge på ein server kopla til internett, ikkje på harddisken din heime, og vere maks 100*100 pixlar og 20kB.

Posted: Fri Sep 08, 2006 12:18
by Stefan
Vi admins setter veldig pris på det når dere leter litt rundt på forumet, før dere spør om ting som har blitt spørt om flere ganger tidligere.

Vi har blant annet en søkefunksjon, som er veldig bra til et slikt formål.

En tråd for sterke meninger er uaktuelt, men dere må gjerne starte en ny tråd hvor dere diskuterer en av meningene deres. Da skal dette gjøres saklig, og åpningsinnlegget bør invitere til diskusjon. Ikke bare si hva du mener, men også hvorfor. Dette gjøres som regel i småprat.

Tråder hvor man diskuterer mange småting er vi ikke glad i, start heller en ny tråd for hvert tema. Da blir det mer oversiktlig for oss alle, og lettere å lese det man har lyst til å lese.